本帖最後由 jimmychan 於 2020-9-4 11:32 編輯
鐘意佢地夠舊 夠落後
滿滿的歷史味道~~
8寸好似容量唔多過400mb
eric6a01 發表於 2020-9-4 11:25



    It is about 175KB formatted.

TOP

回覆  孤兒仔

其實師兄所指"惡夢不是容量細亦不是速度慢"是指什麼?

容易發霉?軟淋淋好難入碟? ...
pockchop 發表於 4/9/2020 11:22 AM


惡夢當然係資料丟失,或者讀N次先讀得返
我認為 Floppy 最不可靠儲存媒體,其次係光碟

TOP

It is about 128KB
jimmychan 發表於 2020-9-4 11:29
sor,打錯,我想講400kb
原來仲要細啲!?

TOP

惡夢當然係資料丟失,或者讀N次先讀得返
我認為 Floppy 最不可靠儲存媒體,其次係光碟 ...
孤兒仔 發表於 2020-9-4 11:29

3.5寸算係最好了,起碼有個硬殼
而家科技先進,生活上好多野都有磁力,
擺近手機、喇叭之類就壞

TOP

3.5寸算係最好了,起碼有個硬殼
而家科技先進,生活上好多野都有磁力,
擺近手機、喇叭之類就壞 ...
eric6a01 發表於 4/9/2020 11:34 AM


不過相對果時無咁多珍藏,重要嘅備多一份
PS.珍藏 = 紀錄片

TOP

惡夢當然係資料丟失,或者讀N次先讀得返
我認為 Floppy 最不可靠儲存媒體,其次係光碟 ...
孤兒仔 發表於 2020-9-4 11:29 AM


IC...同意

TOP

應該找返隻3M 的 1.44

TOP

5.25我有幾盒未開XDD

TOP

應該找返隻3M 的 1.44
ffchung 發表於 2020-9-4 13:29

3.5買ibm有原因,據說ibm係第一間發明3.5 floppy的公司 (有錯請指正~~~)

TOP

強!8吋真係未聽過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP