"USB轉SATA都是那幾個晶片,ASM, JMicron"

請問邊個晶片比較好呢? ...
ericauky 發表於 2023-9-27 09:47


個人感覺ASM會較好。以前試過JMS會同USB晶片唔夾,抄野得30MB/秒,同一硬碟轉左第二隻USB轉SATA即係去返正常100MB/秒左右。
依家我主力用都係JMS,因為佢有開關唔需要成日"蚊"USB。如果唔夾先再轉ASM。
依家16T硬碟,夾埋內外圈可以去到190MB/秒。

TOP

Asm1153應該好難搵了, jmicro 其實都唔差,一係上 asm2xx, 但會貴啲,印象中 initio 先有跌盤問題

TOP

個人意見,裸族只是做工及QC好一點。 USB轉SATA都是那幾個晶片,ASM, JMicron
我有買ODM, Orico, Unitek, ...
hoho1986 發表於 2023-9-18 09:41



    晶片相同,但 firmware 會唔同,做得唔好都係死火

TOP

本帖最後由 hoho1986 於 2023-9-27 23:26 編輯
晶片相同,但 firmware 會唔同,做得唔好都係死火
fakeman 發表於 2023-9-27 22:16

Firmware 都是官方的,正如顯卡一樣,你不了解內部電路基本上寫不到。基本上可調整的地方,如名稱,廠商已經當作參數讓你改。

正如synology的硬碟,最多是參數調整,硬碟廠未必會釋出全部源始碼,而且有空寫一套全新Firmware,倒不如自家生產硬碟,不用合作。

舉多一個例子,某些router用Boardcom的晶片,當中的核心功能是用Binary的方式讓生產商可以引用來做自己的系統。

TOP

個人感覺ASM會較好。以前試過JMS會同USB晶片唔夾,抄野得30MB/秒,同一硬碟轉左第二隻USB轉SATA即係去返 ...
hoho1986 發表於 2023-9-27 13:27

多數 JMicron 出問題成日同 USB controller 唔夾 hang 住喺度
ASMedia 多數無兼容問題仲識 eject 之後 standby 隻 HDD

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2023-9-28 01:28 編輯
Asm1153應該好難搵了, jmicro 其實都唔差,一係上 asm2xx, 但會貴啲,印象中 initio 先有跌盤問題 ...
Jackywongkk 發表於 2023-9-27 14:48


多數 2.5" 硬碟盒用 ASM235CM 行到 TRIM
介面係 USB 3.x Gen2 可以行盡 SATA Gen3 6Gbps

多數 3.5" 硬碟盒係用 ASM225CM 同 ASM1156
係 ASM1153E 嘅新版本
介面係 USB 3.x Gen1 最盡只行到 5Gbps
但同 ASM1153e 唔同無需 flash firmware 就行到 TRIM

ASM1156 - https://www.asmedia.com.tw/product/7C7Yqc8Sp9QY0rIb/d1Eyq85QN8GhBwRC
ASM225CM - https://www.asmedia.com.tw/product/d32yq49sx2YR9Jg6/d1Eyq85QN8GhBwRC
ASM235CM - https://www.asmedia.com.tw/product/767Yq28sxFYMEgu4/3AbyQ83xZAUr3qW5

TOP

本帖最後由 fakeman 於 2023-9-28 17:13 編輯
Firmware 都是官方的,正如顯卡一樣,你不了解內部電路基本上寫不到。基本上可調整的地方,如名稱,廠商已 ...
hoho1986 發表於 2023-9-27 23:23


其實廠商先唔會幫你做晒全部 firmware 嘢,佢哋只會幫 critical 部份提供 driver,其他自己搞掂,當然普通盒仔可以搞嘅嘢唔多,冇咁伏,但好似 multi bay 有 built in RAID 果 d 多功能 O 記真係伏到冇朋友

至於你舉嘅 router 例子就唔適合啦,因為 SoC 廠商真係只提供 hardware driver 俾你推動 ethernet port + switch + WiFi,firmware 嘅 OS 係靠自己的,有唔少 router 個底都係用類似 OpenWrt 嘢去改,OpenWrt 冇 official support 係因為 driver closed source,有 d 好似 DD-WRT 就同 broadcom 簽咗 NDA 先獲得 driver binary blob 再用係自己嘅 router system,然後你再睇下 TPLink 佢都有 d router 係同樣 Broadcom chipset 但 firmware 爛到無朋友就知其實 firmware 入面都真係有好多嘢可以做。

TOP

本帖最後由 hoho1986 於 2023-9-29 01:38 編輯
其實廠商先唔會幫你做晒全部 firmware 嘢,佢哋只會幫 critical 部份提供 driver,其他自己搞掂,當然普 ...
fakeman 發表於 2023-9-28 17:08


而D平價RAID,隻隻都係咁,根本RAID係要做好多運算,一般晶片點會做得好,同O記無關。
而且Multibay,平價多數用Port Multiplier,同個SATA Channel Share用,當用埋同個Channel一定慢,同O記無關。
例如: JMS562 SATA 6Gbps Port Multiplier 硬體RAID0/1。JMB575 Port Multiplier提供1開5。除左裸族出過一隻內建USB3 HUB再每一個bay用一粒USB SATA3晶片,所以佢Multibay無太大影響。

做算間廠肯比個Source,都無人會寫,因為會蝕。唔同Router Firmware (其實只係image),寫好左可以帶走,無論你用A廠或B廠只需要Compile過做用得。

Router基本上Boot左Linux,Function做多做小,UI做成點做睇間廠,核心功能都係Closed Source,例如NAT Translation,因為以佢粒U唔call hw做會非常慢,而且根本唔會比你改,所以同U同Binary係唔會有分別。
而且Binary Blob係唔駛簽NDA,因為你根本睇唔到Source,直頭放響GitHub Public 比你Download,如果簽左無人咁笨放上GITHUB。

TOP

而D平價RAID,隻隻都係咁,根本RAID係要做好多運算,一般晶片點會做得好,同O記無關。
而且Multibay,平 ...
hoho1986 發表於 2023-9-29 01:26


當一件產品有多過一個 component 要 driver 推果陣,D 嘢就唔係你諗咁簡單,唔會個個都好似 display card 咁整個公版俾你跟,以前我舊公司做 d cheap MP3 players 搞 firmware 班 engineer 成日都要將 audio/SoC 果 d 諗辦法砌埋,當然好似 HDD 盒呢 d 再少零件嘅會容易得多但都冇乜即食 solution

晶片真係唔關 O 記事因為唔係佢做,但係始終有 firmware 係入面,RAID 要運算呢個完全正確但自從電腦快咗及 USB 嘅出現之後大部份嘢都已經 offload 咗俾你部電腦 OS 入面嘅 driver 去做,硬件部份主力對外 interfacing(例如 SATA 盒就對應 HDD,modem 就對應電話線路之類),個 firmware 接收咗 driver 嘅 call 之後開波做嘢但呢到做得唔好都係會炒

其實 router 嘢邊有你諗到咁簡單,binary blob 確實睇唔到 source,但係你要知道點 call 點用,呢到就係 NDA 要保障埋嘅地方,否則只要有人去隻 router firmware package 抽個 binary blob 就所有嘢通天(連 open source 都唔需要理了),當然唔同廠有唔同安排,好似 broadcom 呢 d 係超保護自家嘢,但 Qualcomm 就會好好心咁放個 blob + 使用方法但你要自己 compile,呢排睇好多 OpenWrt developer forum 入面講果 d 唔同廠 hardware 就見到。題外話,而家有好多 router SoC 係無 hardware NAT acceleration 架,只有好高階果 d 先有,始終科技發達好多 general purpose 晶片都運行得快(我隻 2015 年 WRT1900ACv2 唔用 hardware acceleration 都做到 800Mbps NAT,當然開咗再快 D)

TOP

本帖最後由 hoho1986 於 2023-9-29 11:31 編輯
當一件產品有多過一個 component 要 driver 推果陣,D 嘢就唔係你諗咁簡單,唔會個個都好似 display card ...
fakeman 發表於 2023-9-29 10:18


MP3 幾樣唔同IC合埋一齊,當然要自己寫。USB轉SATA得一粒IC就另計。
USB 轉 NVME realtek rtl9210b,有個不安全關機數嘅問題,某間廠將flash tool釋出,咩廠出嘅都用同一套。Vendor ID, 廠名任改,改好直接Flash返入去。

無論邊間公司都有試範用法,什至開發板。越快賣街對IC廠越有利。

JMS562 底層係 8051,你認為佢真係計好RAID。
放入電腦Driver計RAID,通用Mass Storage Driver邊會有。
自己寫唔係唔得,要Windows signed driver,之後再叫User裝。
我做唔會用依個solution。

點Call,睇Code law,無Document但有Code。 Hardware NAT係其中之一。

TOP