其實我都係傾向T記多D架
因為近十年用T記的鑊氣少過WD, 大概係T記10 隻壞1隻, WD10隻壞3隻, 其2隻 ...
soccerism 發表於 2022-9-29 19:03


小心
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 98&pid=41316131

TOP

18T mg09 先好諗東豬

舊帖唔少用家買左 mg08 後表示炒豆聲明顯

如果一定要買 16T,我揀 wd 啦 ...
Miipp 發表於 2022-9-29 19:02

炒豆聲問題係啲細檔案太過分散就會咁
係因為個磁頭快速往來內圈外圈不停搜尋磁軌而造成

TOP

小心
Miipp 發表於 2022-9-29 20:34


呢單野我覺得係運送出事多啲

TOP

我部NAS用緊1隻WD 14(拆盒) 1隻TOSHIBA 16
16TB係明顯有嘈音

TOP

我部NAS用緊1隻WD 14(拆盒) 1隻TOSHIBA 16
16TB係明顯有嘈音
hambaba 發表於 2022-9-30 11:10


拆盒WD 14 唔係正常HD無得比較, 樓主買的係正常WD 14

TOP

我隻mg08 16tb install software係有炒豆聲,都機大聲吓,我部一號機放向檯底,所以應該算大聲,但我估隻隻都係咁,我暫時接受到,因為唔係放向NAS度,但如果放在nas都有炒豆聲可能都冇辦法

重有一隻16 mg08未用,相信情況都係一樣.

TOP

拆盒WD 14 唔係正常HD無得比較, 樓主買的係正常WD 14
zoin0000 發表於 2022-9-30 12:37


部NAS我係前後腳裝HDD 裝左WD用左2個零月再裝TOSHIBA 16TB
WD係靜既,但自從我裝埋TOSHIBA落去之後會聽到炒豆聲
但我就冇理過佢地溫度

TOP

部NAS我係前後腳裝HDD 裝左WD用左2個零月再裝TOSHIBA 16TB
WD係靜既,但自從我裝埋TOSHIBA落去之後會聽到 ...
hambaba 發表於 2022-9-30 13:31


拆盒WD行5000轉
樓主買2隻都係7000轉+企業版HD

明未

TOP

本帖最後由 tompkyou 於 2022-9-30 13:54 編輯



我用緊toshiba 16Tb MG08 (mouse下面),因為等緊新synology nas出,所以是但用部後備機 run 住隻16TB hdd先。

write data同bt基本上聽唔到嘈,隻hdd離我隻耳約30~40CM,係間中聽到有指針跳動既聲音,但唔明顯。

所以噪音方面我十分收貨,裝落nas應該會再靜少少。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

拆盒WD行5000轉
樓主買2隻都係7000轉+企業版HD

明未
zoin0000 發表於 2022-9-30 13:35


拆盒個 d WD 都係 7200rpm 來

TOP