Miipp 當前離線
特級會員
其實我都係傾向T記多D架 因為近十年用T記的鑊氣少過WD, 大概係T記10 隻壞1隻, WD10隻壞3隻, 其2隻 ... soccerism 發表於 2022-9-29 19:03
TOP
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
18T mg09 先好諗東豬 舊帖唔少用家買左 mg08 後表示炒豆聲明顯 如果一定要買 16T,我揀 wd 啦 ... Miipp 發表於 2022-9-29 19:02
小心 Miipp 發表於 2022-9-29 20:34
hambaba 當前離線
進階會員
zoin0000 當前離線
我部NAS用緊1隻WD 14(拆盒) 1隻TOSHIBA 16 16TB係明顯有嘈音 hambaba 發表於 2022-9-30 11:10
evan11 當前離線
EPC常客
拆盒WD 14 唔係正常HD無得比較, 樓主買的係正常WD 14 zoin0000 發表於 2022-9-30 12:37
部NAS我係前後腳裝HDD 裝左WD用左2個零月再裝TOSHIBA 16TB WD係靜既,但自從我裝埋TOSHIBA落去之後會聽到 ... hambaba 發表於 2022-9-30 13:31
tompkyou 當前在線
人無恥則無敵
拆盒WD行5000轉 樓主買2隻都係7000轉+企業版HD 明未 zoin0000 發表於 2022-9-30 13:35