I bought 1 unit, its ship to 集運倉

TOP

舊年呢個時間14TB香港好似賣近3K,呢啲水貨唔過2K先有市場。但今年東芝14TB都跌到2K鬆啲,水貨要低過1.5K先有吸引力。

TOP

14TB喺英國仲係keep住 over £250

TOP

走寶

TOP

琴晚試左好多次, 係咁話 payment method problem
唔知係咪知道去集運倉地址
不過算數, 而家無得訂

TOP

回覆 15# nightwalker

用PAYPEL OK
信用卡唔OK

TOP

回覆  nightwalker

用PAYPEL OK
信用卡唔OK
awinds 發表於 2021-11-4 10:01


明白, 下次醒水. 謝謝

TOP

回覆 16# awinds


    x 2
但有無得揀用US 黎過數.
佢用對左用港幣 個rate 好差 .. ><

TOP

回覆 18# kanwing

有得選USD 來過數 你自己留意下
我都係直接扣USD

TOP

回覆 19# awinds


    試左太多試gpay 同信用卡.
   一不留神就用左hkd.
   當交學費了.
   thanks !

TOP