fatyee 當前離線
進階會員
題外話: 作為冷備份HDD的使用; 你會選用抽插式硬碟匣/外置式Docking? 因為空氣盤+多碟片結構的HDD工作時 ... o2mini 發表於 2021-10-6 12:28
TOP
o2mini 當前離線
中級會員
暫時我會諗住買 QNAP TR-002/004 將做 backup 既硬碟放晒落去. fatyee 發表於 2021-10-6 13:41
DAS也不錯 o2mini 發表於 2021-10-6 14:06
bdmoon 當前離線
vinsai 當前離線
請問而家最容量嘅空氣盤有邊幾款? bdmoon 發表於 2021-10-6 14:40
回覆 vinsai thanks. Toshiba 10T個價唔多靚, 再等下先... bdmoon 發表於 2021-10-6 15:26
caeser 當前離線
看用途吧, 若是NAS不停地運作; 氦氣盤沒問題的, 因為使用5年後其壽命時數都去得七七八八了, 基本上你都會 ... o2mini 發表於 2021-10-6 10:12
KinChungE 當前離線
長老會員
因為而家出面腦場多 bay 既話好似一係 QNAP, 一係就 O 牌... 但 O 牌以前用過佢 D 野覺得太易壞. 所以好 ... fatyee 發表於 2021-10-6 14:23