SIFAI 當前離線
進階會員
回覆 SIFAI OS會見到一個Directory。例如:/tank。之後file嘅寫入由OS控制,唔使自己搞。即係好似有隻RAI ... t1066 發表於 2015-4-14 22:34
TOP
回覆 SIFAI 我想問下,大陸銅線同美國銅線有咩唔同,為何D大陸音嚮線就一百買到10條,美國個D就 ... inone2 發表於 2015-4-14 22:39
9650SE 平, 但processor 慢 Adaptec 無用過 (Dell 果類通常都係OEM LSI) LSI 大路, 4i 係指有一個port 可以 ... iori_hk 發表於 2015-4-14 22:50
好多Ching 已經俾左好多意見你 小弟用開LSI LSI 9240-4i 都OK 4即係張卡可以用一條SFF-8087 to 4SATA/SA ... kyip 發表於 2015-4-14 23:17
OEM LSI得來又平啲 H730係flash based cache免BBU 不過可能要試夾唔夾機 用DELL機就肯定無 ... roytam1 發表於 2015-4-15 08:11
iori_hk 當前離線
中級會員
呢D RACK 我家都有幾個 但好似冇包咩斷電晶片吧,只係比你好似有個櫃筒拉出隻HDD 所以要拔HDD出來之前要RA ... SIFAI 發表於 2015-4-15 18:11
LSI MegaRAID 9240-4i 9211 + software raid 5 Adaptec ASC-1045 (1500蚊) 4port external HBA Adaptec AS ... Dull 發表於 2015-4-15 10:06
我個人經驗,公司機都用過: raid 1: on-board raid, hba (adaptec 1220sa), raid 5: hardware (3ware 965 ... mercus 發表於 2015-4-15 13:01
回覆 SIFAI 洗乜咁煩 Cable 代理有得網上買, 原廠LSI同AMP Cable都有, 仲$300就送貨 ... proitpro 發表於 2015-4-15 14:18