請問匯豐同citi D Code係咪都已經用唔到了?

TOP

早上shipped咗 , 佢用emcs
harakuma 發表於 2025-11-26 09:27


EMCS 小心佢last mile 送上門個程會唔會交俾唔知邊度既駁腳送貨
我之前BF 日雨林直送emcs 佢試過就咁擺低喺我大廈大堂信箱個度地下wts 影張相俾我就當送左閃人

TOP

早上shipped咗 , 佢用emcs
harakuma 發表於 2025-11-26 09:27



    我都係仲未出貨

TOP

EMCS 小心佢last mile 送上門個程會唔會交俾唔知邊度既駁腳送貨
我之前BF 日雨林直送emcs 佢試過就咁擺低 ...
akitohk 發表於 26/11/2025 10:41



咁都有?咁影完之後攞返走都可以當送咗

TOP

我都係仲未出貨
gkk 發表於 26/11/2025 11:12


等信用咭MSM啦, 有扣數就快要發貨, 我係昨夜收MSM, 今朝發

TOP

回覆 144# harakuma

佢無拎返走件貨,但真係擺低大堂信箱底影完相就當我簽收左走人由得件貨留係個度任人拎
我個下好彩係屋企,即刻著鞋衝落樓收走件貨

TOP

早上shipped咗 , 佢用emcs
harakuma 發表於 2025-11-26 09:27

mine is apex

TOP

回覆  harakuma

佢無拎返走件貨,但真係擺低大堂信箱底影完相就當我簽收左走人由得件貨留係個度任人拎
我 ...
akitohk 發表於 2025-11-26 11:49

都幾痴線,平野都算啦,幾千蚊貨唔見左都唔知點

TOP

回覆  legion


WD140EDGZ, 網上啲人話係CMR
MacMonster 發表於 2025-11-26 01:59

呢款係原7200 firmware 限到 5400 定係真7200?

TOP

都幾痴線,平野都算啦,幾千蚊貨唔見左都唔知點
林洋2 發表於 2025-11-26 12:22


通常冇人應門, 打電話通知貨主, 然後擺係保安岡位附近影相, 佢就咁放係信箱下面又真係過火左

TOP