manman132003 當前離線
中級會員
TOP
akitohk 當前離線
特級會員
早上shipped咗 , 佢用emcs harakuma 發表於 2025-11-26 09:27
gkk 當前離線
20XX年目標是............
進階會員
harakuma 當前離線
EMCS 小心佢last mile 送上門個程會唔會交俾唔知邊度既駁腳送貨 我之前BF 日雨林直送emcs 佢試過就咁擺低 ... akitohk 發表於 26/11/2025 10:41
我都係仲未出貨 gkk 發表於 26/11/2025 11:12
legion 當前離線
林洋2 當前離線
回覆 harakuma 佢無拎返走件貨,但真係擺低大堂信箱底影完相就當我簽收左走人由得件貨留係個度任人拎 我 ... akitohk 發表於 2025-11-26 11:49
kimyiu1029 當前離線
回覆 legion WD140EDGZ, 網上啲人話係CMR MacMonster 發表於 2025-11-26 01:59
jimking332 當前離線
都幾痴線,平野都算啦,幾千蚊貨唔見左都唔知點 林洋2 發表於 2025-11-26 12:22