jacktsui 當前在線
orz
進階會員
何必為咗480P而耿耿於懷!只要動作片內容夠精彩,相信將來會出Blu-ray吧 ... Bluth_Lai 發表於 2025-11-4 23:49
TOP
zoin0000 當前離線
Bluth_Lai 當前離線
死宅一名
中級會員
唔單止AV, 有唔少舊content 斷晒SEED 有時啲舊CD系列, 自己個LIST仲齊過啲SEED jacktsui 發表於 2025-11-5 10:04
林洋2 當前在線
我比較好奇有幾多人 "儲" 緊 4K AV doggiestyle 發表於 2025-11-5 09:11
madebyp90 當前離線
舊seed用pikpak離線下載。好多都重有。冇就其他地方都唔會有 via HKEPC Reader for Android ... 林洋2 發表於 2025-11-5 17:34
doggiestyle 當前離線
以前hd咁平重可以儲。而家咁貴。一集都20幾G。加埋備份40G,除非好正先儲。唔係就1080算啦。而家4k拍攝。 ... 林洋2 發表於 2025-11-5 17:33
在下個HDD以前都有儲開其他動漫嘅CD,而家YT流行,隨時可以聽返,所以只係淨低高達系列同水樹嘅FLAC ... Bluth_Lai 發表於 2025-11-5 12:08
杜龍 當前離線
mickey1234 當前離線