何必為咗480P而耿耿於懷!只要動作片內容夠精彩,相信將來會出Blu-ray吧 ...
Bluth_Lai 發表於 2025-11-4 23:49


唔單止AV, 有唔少舊content 斷晒SEED
有時啲舊CD系列, 自己個LIST仲齊過啲SEED

TOP

回覆 111# jacktsui

game, ebook都好大

TOP

唔單止AV, 有唔少舊content 斷晒SEED
有時啲舊CD系列, 自己個LIST仲齊過啲SEED
jacktsui 發表於 2025-11-5 10:04



    在下個HDD以前都有儲開其他動漫嘅CD,而家YT流行,隨時可以聽返,所以只係淨低高達系列同水樹嘅FLAC

TOP

我比較好奇有幾多人 "儲" 緊 4K AV
doggiestyle 發表於 2025-11-5 09:11

以前hd咁平重可以儲。而家咁貴。一集都20幾G。加埋備份40G,除非好正先儲。唔係就1080算啦。而家4k拍攝。高碼率1080都夠清了

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔單止AV, 有唔少舊content 斷晒SEED
有時啲舊CD系列, 自己個LIST仲齊過啲SEED
jacktsui 發表於 2025-11-5 10:04

舊seed用pikpak離線下載。好多都重有。冇就其他地方都唔會有

via HKEPC Reader for Android

TOP

舊seed用pikpak離線下載。好多都重有。冇就其他地方都唔會有

via HKEPC Reader for Android ...
林洋2 發表於 2025-11-5 17:34



    重點係正版易找到
儲1T成本

以而家24T $4100,可用22.XTB
(4100+4100)/22=1T $372hkd未計NAS

netflix/D+/巴哈有正版就DEL吧,

TOP

以前hd咁平重可以儲。而家咁貴。一集都20幾G。加埋備份40G,除非好正先儲。唔係就1080算啦。而家4k拍攝。 ...
林洋2 發表於 2025-11-5 17:33



以 jpg 黎計
4K 0% 質量既圖係清過 1080P 90% 質量既圖
唔知 D 片係咪一樣

TOP

本帖最後由 林洋2 於 2025-11-5 18:35 編輯
在下個HDD以前都有儲開其他動漫嘅CD,而家YT流行,隨時可以聽返,所以只係淨低高達系列同水樹嘅FLAC ...
Bluth_Lai 發表於 2025-11-5 12:08

我個youtube 收藏list好多各種原因睇唔返了。最衰重睇唔到刪左乜野。想search其他都唔得。所有線上果d都信唔過

via HKEPC Reader for Android

TOP

以前hd咁平重可以儲。而家咁貴。一集都20幾G。加埋備份40G,除非好正先儲。唔係就1080算啦。而家4k拍攝。 ...
林洋2 發表於 2025-11-5 17:33



   最近有seeder用hevc代替h264, 4K vdo file size細左60%

TOP

本帖最後由 mickey1234 於 2025-11-7 17:01 編輯

真係,呢家只儲歌同舊game(sf/pce/sega等),有netfix等出現,我已經del 左好多片

啲22世紀全集,回到未來,星戰,魔介都拜拜

若無特價,呢幾年都唔再買hd

TOP