回覆 89# jimking332


天生molex醃走/拔走3.3v係最理想的處理方法
而且還有一個好處, 你將來可能有機會換牛/隻碟想用返3.3v pin都能容易復原

TOP

如果係自組果類 NAS 多數用淘寶箱9bay 12bay果啲就無問題
因為9bay 12bay係用12v Molex 插落轉接板
     ...
hk11 發表於 2025-11-21 16:13


如果唔係自組/行RAID,我插入QNAP TR-004 呢類 盒你覺得讀唔讀到?

TOP

剛才落到165,等左等就完左
oneisall 發表於 2025-11-21 16:29


C兄, 你不停F5嗎?

TOP

本帖最後由 hk11 於 2025-11-21 17:18 編輯
如果唔係自組/行RAID,我插入QNAP TR-004 呢類 盒你覺得讀唔讀到?
legion 發表於 2025-11-21 17:10



    reddit有人話Q同S都唔使貼 我未用過有牌子的真係答你唔到
不過呢度啲ching 9成會知 因為對上果次跟風買係19年的事 果陣都好多人買
https://www.reddit.com/r/DataHoa ... k_in_my/?tl=zh-hant

TOP

真係唔得就貼嘢, 用好貼, 夠簿夠痴力

TOP

真係唔得就貼嘢, 用好貼, 夠簿夠痴力
harakuma 發表於 2025-11-21 17:22


好貼=3M 電膠布個啲?

TOP

本帖最後由 legion 於 2025-11-21 17:47 編輯
想問下依家仲會唔會有SMR碟
oneisall 發表於 2025-11-21 16:07


十個月前好似8TB以上的,都是C。
但實際入面有咪HDD好似好難講,搞到好似HDD的抽盲盒咁.......
    https://www.youtube.com/watch?v=Y43wYwONHW4

TOP

好貼=3M 電膠布個啲?
legion 發表於 21/11/2025 17:41



3M 電膠布太厚, 好貼=受少少傷流血會用既膠布

TOP


拆開SATA電源線個頭, 將3.3V條線拉出黎, 用耐溫賿片包好, 再裝返好個頭.

TOP

而家有 free ship 又用到大貓,超抵玩

TOP