pbodq 當前在線
進階會員
TOP
legion 當前離線
中級會員
如果係自組果類 NAS 多數用淘寶箱9bay 12bay果啲就無問題 因為9bay 12bay係用12v Molex 插落轉接板 ... hk11 發表於 2025-11-21 16:13
jimking332 當前離線
剛才落到165,等左等就完左 oneisall 發表於 2025-11-21 16:29
hk11 當前離線
如果唔係自組/行RAID,我插入QNAP TR-004 呢類 盒你覺得讀唔讀到? legion 發表於 2025-11-21 17:10
harakuma 當前離線
真係唔得就貼嘢, 用好貼, 夠簿夠痴力 harakuma 發表於 2025-11-21 17:22
想問下依家仲會唔會有SMR碟 oneisall 發表於 2025-11-21 16:07
好貼=3M 電膠布個啲? legion 發表於 21/11/2025 17:41
GPW 當前離線
初級會員
Miipp 當前離線
特級會員