有時寫UPS送來到香港後都會轉SF派,問題不大最伏係搵ECMS再轉俾三線本地公司派,有排都未收到貨,嘉里就中 ...
kenken33 發表於 2024-1-4 15:07



   

嘉里都試過,好慢,喺美國兜好耐

TOP

以前只有dhl,近年全轉sf,第1次見ups
ericauky 發表於 2024-1-4 14:56


咁你拍得少, 近年無全轉 SF, 只係主力用 SF, 間唔中都會用 UPS

TOP

有時寫UPS送來到香港後都會轉SF派,問題不大最伏係搵ECMS再轉俾三線本地公司派,有排都未收到貨,嘉里就中 ...
kenken33 發表於 2024-1-4 15:07


uk 平運幾乎都係用 ECMS, 呢間野超差, 有次到本地(中x)後唔郁要我去催派件; 早幾日另一次連電話都無個直接放門口

TOP

想問下有無人知道RMA可以點搞?有一隻18T新開已經有聲,SMART果度C5已經出WARNING

TOP

想問下有無人知道RMA可以點搞?有一隻18T新開已經有聲,SMART果度C5已經出WARNING ...
bobofans 發表於 2024-1-22 21:04


咁大件事!

TOP

想問下有無人知道RMA可以點搞?有一隻18T新開已經有聲,SMART果度C5已經出WARNING ...
bobofans 發表於 2024-1-22 21:04



緊係退返比AMZN啦

TOP

最近開了個 wd 18tb,發現過資料時,個hdd 的雜音都幾大,以往由8~14tb都買過,無咁大噪音,唔知大家有無呢?

TOP

18tb11月尾入,由12月尾收貨係咁跳線,最新跳2月中,頂佢唔順cancel算。

TOP

回覆 97# ericauky

咁大鑊, 我仲未開箱

TOP

最近開了個 wd 18tb,發現過資料時,個hdd 的雜音都幾大,以往由8~14tb都買過,無咁大噪音,唔知大家有無 ...
ericauky 發表於 2024-1-30 11:17


8TB 的 he8 係最靜的,去到 14TB 都重有 2 種類型的碟,再上 18TB 應該得企業碟 gold 或 red pro 類型

所以點解我要買 14TB,有 red plus 揀:

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 50&pid=41494669

TOP