本帖最後由 leo_ng 於 2012-8-27 20:29 編輯
Jxxxxx Ixxxxx 既貨應該都係同佢地拎既, 我上次拎去 Jxxxxx 做 RMA, 之後跟手即刻 Send 個 E-Mail 去 Hi ...
k63d2828 發表於 2012-8-27 16:30


嘩.................
佢咁樣我有合理懷疑佢想一方面昆你比錢你,
另一方便自已賣左佢賺錢!
咁樣真係超PK囉~

咁你有無email向日立個度投拆佢地?

TOP

嘩.................
佢咁樣我有合理懷疑佢想一方面昆你比錢你,
另一方便自已賣左佢賺錢!
咁樣真係超PK ...
leo_ng 發表於 2012-8-27 20:27



都唔一定既, 一來個 Model Number 係唔同左 (上一代既型號), 可能怕客會嘈退個舊一代既返來.
二來, RMA返來果個有 Label 話返修貨, 我諗唔可以就咁賣呱

TOP

都唔一定既, 一來個 Model Number 係唔同左 (上一代既型號), 可能怕客會嘈退個舊一代既返來.
二來, RMA ...
k63d2828 發表於 2012-8-27 20:40


咁佢都應該問下你比你揀喔~
而且,yahoo上面都好多全新既RMA賣~
打個七折再減賠比你個價,都重有起馬500賺。

TOP

咁佢都應該問下你比你揀喔~
而且,yahoo上面都好多全新既RMA賣~
打個七折再減賠比你個價,都重有起馬500 ...
leo_ng 發表於 2012-8-27 22:32



都拎左返來, 下次考慮直接寄去算
兩次來回既車錢, 都超過郵寄既成本

TOP

都拎左返來, 下次考慮直接寄去算
兩次來回既車錢, 都超過郵寄既成本
k63d2828 發表於 2012-8-27 23:16


好彩而且回落番D,應該無咩水位,就唔會有咁多古惑野~

TOP

VST係所有單都要
我3隻一年上足12個月
條友一唔就見其中一張單就唔換

TOP

VST係所有單都要
我3隻一年上足12個月
條友一唔就見其中一張單就唔換
xpchk 發表於 2012-8-29 16:53


返修碟係要維修單....

即係你新買既硬碟唔洗單都可以拎上去

但如果係壞完又壞的話,你就要拎埋VST張維修單上去做RMA

各位如果買二手碟都要小心,唔好單睇硬碟碟面生產日期就以為未過保用
VST的話,佢會換新硬碟,但保用係跟舊硬碟計...

TOP

返修碟係要維修單....

即係你新買既硬碟唔洗單都可以拎上去

但如果係壞完又壞的話,你就要拎埋VST張維 ...
kmb3av188 發表於 2012-8-29 17:05



    係但我中途唔見左其中一張維修單
拒絕換
搞到買個隻算

TOP

係但我中途唔見左其中一張維修單
拒絕換
搞到買個隻算
xpchk 發表於 2012-8-29 17:07



如果果隻硬碟,係壞完又壞,過左第一隻買返黎果時既保用期,咁咪拒絕換囉

唔見維修單只係唔會即時換,要查紀錄睇返第一隻硬碟幾時出貨,過保用就拒換,未過一樣有得換

聯強建達,唔做俾錢升級一樣係跟最舊果隻硬碟做保用

TOP

如果果隻硬碟,係壞完又壞,過左第一隻買返黎果時既保用期,咁咪拒絕換囉

唔見維修單只係唔會即時換, ...
kmb3av188 發表於 2012-8-29 17:17



    唔係保養未過
係所有維修單購買單都要
少一張都唔換
呢間野blacklist左佢

TOP