leo_ng 當前離線
中級會員
Jxxxxx Ixxxxx 既貨應該都係同佢地拎既, 我上次拎去 Jxxxxx 做 RMA, 之後跟手即刻 Send 個 E-Mail 去 Hi ... k63d2828 發表於 2012-8-27 16:30
TOP
k63d2828 當前離線
嘩................. 佢咁樣我有合理懷疑佢想一方面昆你比錢你, 另一方便自已賣左佢賺錢! 咁樣真係超PK ... leo_ng 發表於 2012-8-27 20:27
都唔一定既, 一來個 Model Number 係唔同左 (上一代既型號), 可能怕客會嘈退個舊一代既返來. 二來, RMA ... k63d2828 發表於 2012-8-27 20:40
咁佢都應該問下你比你揀喔~ 而且,yahoo上面都好多全新既RMA賣~ 打個七折再減賠比你個價,都重有起馬500 ... leo_ng 發表於 2012-8-27 22:32
都拎左返來, 下次考慮直接寄去算 兩次來回既車錢, 都超過郵寄既成本 k63d2828 發表於 2012-8-27 23:16
xpchk 當前離線
初級會員
kmb3av188 當前離線
文章終結者
長老會員
VST係所有單都要 我3隻一年上足12個月 條友一唔就見其中一張單就唔換 xpchk 發表於 2012-8-29 16:53
返修碟係要維修單.... 即係你新買既硬碟唔洗單都可以拎上去 但如果係壞完又壞的話,你就要拎埋VST張維 ... kmb3av188 發表於 2012-8-29 17:05
係但我中途唔見左其中一張維修單 拒絕換 搞到買個隻算 xpchk 發表於 2012-8-29 17:07
如果果隻硬碟,係壞完又壞,過左第一隻買返黎果時既保用期,咁咪拒絕換囉 唔見維修單只係唔會即時換, ... kmb3av188 發表於 2012-8-29 17:17