本帖最後由 s84292 於 2026-1-26 11:40 編輯
回覆 harakuma
Ching財大氣粗用到RTX PRO 6000,不過咁扭佢條線唔驚出事咩?
我就係怕佢燒插頭所以只係 ...
ken9999 發表於 2026-1-26 07:50 
借問聲
RTX PRO 4000個散熱器睇落好雞,會唔會好熱好嘈
我最近想加多張RTX PRO 4000 24gb 做lora 訓練
(因為我發現細batch size 5090d 長期都係食得30%~唔同畫圖咁可以食足100%,
但大batch size 細數據集效果唔好,應該換張廢D的卡都冇咩性能差別)
等我打機同畫圖果陣,可以後台另外行獨立一張4000黎跑訓練
再上就要RTX PRO 4500, 但如果買4500 我不如買多張5090D V2好過
不過RTX PRO 4000鎖咁低TDP,我都驚會唔會慢過5070TI好多,
想搵下LORA訓練的性能對比都搵唔到,太冷門 |