淘仔rtx 2000 blackwell 仲未加價
好似越嚟越抵咁
ckyuen2 發表於 2026-1-25 09:27


專業卡性價比上緊去

TOP

本帖最後由 harakuma 於 2026-1-27 22:29 編輯
專業卡性價比上緊去
s84292 發表於 26/1/2026 08:39


肯定的


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 72# harakuma

Ching財大氣粗用到RTX PRO 6000,不過咁扭佢條線唔驚出事咩?

我就係怕佢燒插頭所以只係夠膽玩RTX PRO 4000兩張行SLI

TOP

回覆 73# ken9999

呢條係跟火牛既線, 唔係我扭既, 係佢天然就咁,咁就由佢, 反而另外買既90度頭線(白色果條)就真係幾順咁, 可惜用唔到

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-1-26 11:40 編輯
回覆  harakuma

Ching財大氣粗用到RTX PRO 6000,不過咁扭佢條線唔驚出事咩?

我就係怕佢燒插頭所以只係 ...
ken9999 發表於 2026-1-26 07:50


借問聲
RTX PRO 4000個散熱器睇落好雞,會唔會好熱好嘈

我最近想加多張RTX PRO 4000 24gb 做lora 訓練
(因為我發現細batch size 5090d 長期都係食得30%~唔同畫圖咁可以食足100%,
但大batch size 細數據集效果唔好,應該換張廢D的卡都冇咩性能差別)

等我打機同畫圖果陣,可以後台另外行獨立一張4000黎跑訓練
再上就要RTX PRO 4500, 但如果買4500 我不如買多張5090D V2好過

不過RTX PRO 4000鎖咁低TDP,我都驚會唔會慢過5070TI好多,
想搵下LORA訓練的性能對比都搵唔到,太冷門

TOP

借問聲
RTX PRO 4000個散熱器睇落好雞,會唔會好熱好嘈

我最近想加多張RTX PRO 4000 24gb 做lora 訓練
  ...
s84292 發表於 2026-1-26 19:33


嘈就唔嘈既,一把穿透式風扇其實D聲一早就俾個360冷排風扇掩蓋晒
熱方面就都係打機79度咁上下,不過感覺佢散熱都快既,因為我兩張疊埋穿透出風之後搞到機頂出風大咗
再講佢單張都係得140W,我兩張加埋都唔夠之前張3090咁大食電咁熱

啱唔啱用就睇個人用法,我就主要係做本地部署AI助理,所以VRAM多重要過GPU效能

TOP

嘈就唔嘈既,一把穿透式風扇其實D聲一早就俾個360冷排風扇掩蓋晒
熱方面就都係打機79度咁上下,不過感覺 ...
ken9999 發表於 2026-1-26 14:26


唔嘈就可以了,我都想買張薄卡插住

79度都唔算高

TOP

嘈就唔嘈既,一把穿透式風扇其實D聲一早就俾個360冷排風扇掩蓋晒
熱方面就都係打機79度咁上下,不過感覺 ...
ken9999 發表於 2026-1-26 14:26


想問多少少

張卡跟盒有冇送8PIN to 16pin? 1 to 1 定2 to 1

TOP

本帖最後由 ken9999 於 2026-1-28 15:01 編輯
想問多少少

張卡跟盒有冇送8PIN to 16pin? 1 to 1 定2 to 1
s84292 發表於 2026-1-28 14:12


跟一條單頭8轉16線,得幾吋長

TOP

跟一條單頭8轉16線,得幾吋長
ken9999 發表於 2026-1-28 07:00


有線就OK了,唔該晒

1TO1,即係明明直接上8PIN就得

TOP