本身顯示卡係最快落價,因為需求同更新周期快,同埋會強制淘汰

係礦潮之後,重視算力大過顯示能力太大, ...
ray7a7 發表於 2023-2-16 13:11



    1060 6gb 而家開1080全 中 仲玩到哈利

TOP

無左礦 個價奇實好賤 !!

二手 3 系 又怕係礦咭..唔值錢係正常!

老黃40系夾埋A婆搞高個價...佢哋兩家獨大 ...
bobocar 發表於 2023-2-10 01:01



早前I記在日本A750好像賣兩萬円
還是等I記下一代來搞混個巿場吧
NA兩家基本獨巿
最好是有第二個國家出卡
一個國家搞獨巿要操縱價格實在太輕鬆了

TOP

3080升左價...

TOP

TOP

點會冇人買,大把人買啊。2000蚊的3070基本玩嗮所有主流2k。要求唔高的話。好過買張7000蚊的4070ti啦。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP