http://www.3dmark.com/3dm/4391352
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

royho 發表於 2014-10-16 22:33



嘩 好屈機囉............................................x2

TOP

咁靜局,我嚟戥下腳.............................................x4

http://www.3dmark.com/3dm/4401525


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

呢個Post成功引到好多米王出黎

TOP

呢個Post成功引到好多米王出黎
sunderstan 發表於 2014-10-17 22:52


仲未引到你出手

TOP

本帖最後由 sunderstan 於 2014-10-19 02:17 編輯

咁靜局,我嚟戥下腳.............................................x5
陪跑架咋...右邊個GPU-Z Failed...show埋同一張卡

http://www.3dmark.com/3dm/4418636

TOP