唔好下下都賴個DRIVER,
人地都係咁用又冇間題?
點解你唔先懷疑係張咭本身有問題而導致咁既清況呢?
硬件買返黎就已經有問題既話, 點搞都係死架.
去漢4搞搞睇下點先好嘈啦.

TOP

樓主真係慘,買咭番黎諗住享受,點知跟手換咁多野,之後仲要彈GAME REBOOT,以後對AMD可能有陰影.
我以前用4870又無事,唔通我好彩.

TOP

樓主真係慘,買咭番黎諗住享受,點知跟手換咁多野,之後仲要彈GAME REBOOT,以後對AMD可能有陰影.
我以前用4870 ...
Dalacin 發表於 2013-11-21 00:26

如果係我,用之前張卡係正常嘅.有理唔理直頭攞張新卡去換,睇下點先啦,可能真係張新卡有問題哩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果係我,用之前張卡係正常嘅.有理唔理直頭攞張新卡去換,睇下點先啦,可能真係張新卡有問題哩 ...
feelfree 發表於 2013-11-21 00:35



     天日上漢科睇睇點樣~~

TOP

天日上漢科睇睇點樣~~
魂.忠仔 發表於 2013-11-21 16:40

2年前喺海鮮舫買咗一張高清電視接收卡,裝咗機之後都係用唔到,第2日攞去舖頭換過張之後,用到依家.

TOP