Serious 當前離線
中級會員
TOP
Dalacin 當前離線
feelfree 當前離線
樓主真係慘,買咭番黎諗住享受,點知跟手換咁多野,之後仲要彈GAME REBOOT,以後對AMD可能有陰影. 我以前用4870 ... Dalacin 發表於 2013-11-21 00:26
EVIS 當前離線
Banned
魂.忠仔 當前離線
初級會員
如果係我,用之前張卡係正常嘅.有理唔理直頭攞張新卡去換,睇下點先啦,可能真係張新卡有問題哩 ... feelfree 發表於 2013-11-21 00:35
天日上漢科睇睇點樣~~ 魂.忠仔 發表於 2013-11-21 16:40