man324 當前離線
中級會員
用來打乜 games rc2012 發表於 2012-6-9 14:22
TOP
張卡好正,呢個version咁似用返公版680塊pcb ge anakin826 發表於 2012-6-9 14:43
HIThere 當前離線
進階會員
逆襲のAMD 當前離線
aeolian2009 當前離線
http://3.bp.blogspot.com/_2s7-
連運費3880 man324 發表於 2012-6-9 14:08
dennisnam 當前離線
cshum2 當前離線
Banned
EVGA係唔同D cshum2 發表於 2012-6-9 15:44
我只係知錢係唔同 講真我好現實邊張平D 跑分又高D 未邊張卡勁D囉 唔好同我講EVGA就係EVGA ... aeolian2009 發表於 2012-6-9 15:47
開箱 樓主點解唔買4G 潮流越來越多VRAM 逆襲のAMD 發表於 2012-6-9 15:34