咁如果想玩呢隻GAME...用560TI係咪死硬?
SN123123 發表於 13/3/2011 10:44

改行High
冇計

TOP

只是在SLI 的情況下才50%
standalone ~80%

可能有D 地方唔夾

信呢位人兄之前睇一睇source

EDIT:
有人說 ...
fvson 發表於 2011-3-13 02:09


唔用DX 11 就只能行到MEDIUM..

TOP

係咪劣化都未知..
不過NV 行呢隻GAME..一開始係爛TEXTURE 的
到底係畀人劣化定係自己DRIVER 搞唔掂呢?未知
我等緊佢出新DRIVER

TOP

當日 need for speed shift 也是這樣...沒甚麼好奇怪 !

TOP

另外回樓主,假設真係劣化
我就唔知你呢種NV 死忠,玩到呢O的GAME PERFORMANCE 咁差o既時候感覺係點

明明可以跑好順,但因為game 公司收左錢..故意搞到你跑唔順
呢種手段對成個生態都係唔好,絕對係會損害消費者利益,我真係唔明點解你話係正常同埋支持

TOP

理佢,邊張勁就用邊張
leungwaiyin 發表於 2011-3-13 12:09

梗係邊張抵用就買幾張喇

TOP

我覺得是sli 兼容性問題多點

TOP

用A卡玩HAWX唔LAG..冇問題

TOP

我覺得是sli 兼容性問題多點
chenght 發表於 2011-3-13 14:26



肯定唔係淨係SLI 有事
單卡行一樣係咁

TOP

回復 29# insanity
肯定唔係單卡事,肯定係SLI先有問題

TOP