oscarlam 當前離線
進階會員
咁如果想玩呢隻GAME...用560TI係咪死硬? SN123123 發表於 13/3/2011 10:44
TOP
insanity 當前離線
只是在SLI 的情況下才50% standalone ~80% 可能有D 地方唔夾 信呢位人兄之前睇一睇source EDIT: 有人說 ... fvson 發表於 2011-3-13 02:09
bobocar 當前離線
sapphire4890 當前離線
理佢,邊張勁就用邊張 leungwaiyin 發表於 2011-3-13 12:09
chenght 當前離線
ktt160 當前離線
我覺得是sli 兼容性問題多點 chenght 發表於 2011-3-13 14:26