twaiho2003 當前離線
進階會員
TOP
200644600 當前離線
回覆 200644600 呢隻我用hd530 都得啦 world of tanks 全高 11X-12X, heroes of the storm 全高 ... twaiho2003 發表於 2015-9-24 17:36
糖蓮子 當前離線
Banned
hkhorace 當前離線
中級會員
sunnykoomos 當前離線
成也細節,敗也細節
eddychoy04 當前離線
回覆 200644600 970 都上唔到144仲950?連我女朋友都分到 60同144 既分別 有日佢用我部二號機玩lo ... twaiho2003 發表於 2015-9-24 19:45
我同你講玩呢D GAME60HZ 1080P 950夠,唔知你想講咩 200644600 發表於 2015-9-25 00:20