回覆 10# longtimenoc


    你GET到就得啦,  
GAME - > FPS
MON -> HZ
OK?

TOP

回覆  200644600


    呢隻我用hd530 都得啦
world of tanks 全高 11X-12X,    heroes of the storm 全高 ...
twaiho2003 發表於 2015-9-24 17:36

哦,估唔到你係玩呢D...咁950夠啦
我諗緊witcher3 farcry4嗰D姐

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 12# 200644600


    970 都上唔到144仲950?連我女朋友都分到 60同144 既分別
有日佢用我部二號機玩lol,話做乜好似咁lag咁,我見到60 fps, ping正常
佢終於發覺睇野愈黎愈慢啦

TOP

回覆 15# twaiho2003


    可以去跟周杰倫學送豆腐啦

TOP

2k 就GTX 960/4GB

TOP

2K you can buy GTX960 4G , or R9 380 2G.

TOP

回覆  200644600


    970 都上唔到144仲950?連我女朋友都分到 60同144 既分別
有日佢用我部二號機玩lo ...
twaiho2003 發表於 2015-9-24 19:45


我同你講玩呢D GAME60HZ 1080P 950夠,唔知你想講咩

TOP

我同你講玩呢D GAME60HZ 1080P 950夠,唔知你想講咩
200644600 發表於 2015-9-25 00:20

TTX SLI都上唔到144FPS,唔知你係咪想講144hz mon就要行到144fps?

TOP