賊叫捉賊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁如果想玩呢隻GAME...用560TI係咪死硬?

TOP

我一直都說是正常
係四大長老及a飯係甘批評
而家自己主子都係甘睇佢地仲有咩野講
vistory 發表於 13-3-2011 04:01



"冇優化" 同 "劣化" o既意思係唔同o既,唔識可以查字典/ 辭典
唔支援/ 優化 SLi 就係 "劣化" nVIDIA 顯卡? CEO 果然係 CEO


正当泛A大举庆祝A卡以大比数抛离N卡的时候,老外论坛大量玩家发现,Dragon Age II 存在劣化N卡行为,通过GPU占用量监控N卡的使用量不到50%,也就是说N卡的性能只发挥了一半左右,这款DX11游戏毕竟是AMD赞助的,劣化一下对手也是兵家常事
vistory 發表於 13-3-2011 01:24



其實o的人轉貼o的 Link,佢自己有冇睇過o既呢?
定係選擇性失明/ 斷章取義 呢

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

理佢,邊張勁就用邊張

TOP

好一個分不清是非黑白的白痴

TOP

如果有一天N記執了
我想開post的那個N飯餘下的人生都冇機會打電腦遊戲了

TOP

$0.5打手文?

TOP

[CEO mode] 其實 The Way o既 GAME 係 "優化" ATi/ AMD 顯卡o架,因為個別 GAME 會防止 ATi/ AMD 顯卡 開 AA 或者特效,理論上係應該快左,不過唔知點解最後係反而慢左喳 一定係佢o的 Driver 寫得差問題 [CEO mode]

TOP

唔該你啦 CEO , 你係呢度唔劣化某卡已覺天下太平!
georgekei 發表於 2011-3-13 02:00


CEO 还有一项功能:娱乐大家!i

TOP