我一直都說是正常
係四大長老及a飯係甘批評
而家自己主子都係甘睇佢地仲有咩野講
vistory 發表於 13-3-2011 04:01 
"冇優化" 同 "劣化" o既意思係唔同o既,唔識可以查字典/ 辭典
唔支援/ 優化 SLi 就係 "劣化" nVIDIA 顯卡? CEO 果然係 CEO 
正当泛A大举庆祝A卡以大比数抛离N卡的时候,老外论坛大量玩家发现,Dragon Age II 存在劣化N卡行为,通过GPU占用量监控N卡的使用量不到50%,也就是说N卡的性能只发挥了一半左右,这款DX11游戏毕竟是AMD赞助的,劣化一下对手也是兵家常事
vistory 發表於 13-3-2011 01:24 
其實o的人轉貼o的 Link,佢自己有冇睇過o既呢?
定係選擇性失明/ 斷章取義 呢
|