回覆 1# andychan753


    http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=488&t=3957921


臺灣對GB B85一早有嘈佢

TOP

本帖最後由 Advanced Ivan 於 2014-12-4 13:44 編輯
人地GIGA有LIST晒出來,冇呃你喎,最多話金的士呃人
sillycheng 發表於 2014-12-4 12:47

Giga根本就係走法律嚹!佢官方網頁無錯係有寫REV,但佢送板去雜誌做測試就肯定用足料版,但無提過係咩Rev
個客去到鋪頭又係睇唔到係咩REV,佢地根本就想搏你睇唔到有唔同REV,要你以為係同一個model同一樣嘢,唔係Giga點解會比D鋪頭唔標Revision??
到你要有法律行動,佢就搬返有分REV出來講,好明顯佢已經留曬後路比自己
如果各位覺得咁做生意無問題,我無意見,亦都唔會阻各位繼續支持Gigabyte

TOP

Giga根本就係走法律嚹!佢官方網頁無錯係有寫REV,但佢送板去雜誌做測試就肯定用足料版,但無提過係咩Rev
...
Advanced Ivan 發表於 2014-12-4 13:42


送去雜誌做測試係代理商做O既事,廠商更加唔會直接同街舖有溝通

TOP

減料唔減價 轉rev又唔講有咩改善 更甚者是雙bios變單bios
我試過download bios錯version 搞一大餐 換板啦 仲衰 入唔番
Windows 所以我無用技嘉好耐 怕怕

TOP

技奸名不虛傳

TOP

超,同唔超都一樣!
P14 發表於 2014-12-3 22:20



    沒錯.
都是用黎上網
冇分別的

TOP

送去雜誌做測試係代理商做O既事,廠商更加唔會直接同街舖有溝通
sillycheng 發表於 2014-12-4 13:54


When I say "Giga", it means Gigabyte and its distributor...
我覺得有兩個可能性...
1. 舖頭都唔知道邊個revision打邊個, 以為model名一樣就係一樣, Giga(Synnex)無特別提新REV改咗D咩, 佢自己賴咗嘢都唔知
2. 舖頭係知新REV偷咗料, 但夾埋 Giga(Synnex)一齊做戲特登唔標REV, 搏D客唔知買咗都唔知少咗一相電, Cost down咗多賺嘅錢一齊分
按道理, Giga個官網寫得咁清楚有分REV, 一個正常嘅廠都會要求代理, 以致代理下面D舖頭都要跟返要有區分
倘若giga唔要求, 我就覺得佢係特登唔想人地知佢改咗revision, 官網分清楚純粹係留條法律後路比自己

當然, 仲有一個可能性, 就係3相電=4相電, 用到就得啦, 係我太多心

TOP

When I say "Giga", it means Gigabyte and its distributor...
我覺得有兩個可能性...
1. 舖頭都唔知道 ...
Advanced Ivan 發表於 2014-12-4 14:12

1、鋪頭一定知道,Giga盒旁邊的白色條碼貼紙有寫rev
2、幾乎所有轉rev都係縮水,唔知鋪頭來貨價有冇減,有可能是鋪頭特登唔寫

TOP

Giga根本就係走法律嚹!佢官方網頁無錯係有寫REV,但佢送板去雜誌做測試就肯定用足料版,但無提過係咩Rev
...
Advanced Ivan 發表於 2014-12-4 13:42


Gigabyte盒上label會寫rev幾多
至於舖頭點標, 呢樣Gigabyte管唔到

TOP

Giga根本就係走法律嚹!佢官方網頁無錯係有寫REV,但佢送板去雜誌做測試就肯定用足料版,但無提過係咩Rev
...
Advanced Ivan 發表於 2014-12-4 13:42

Black List呢間公司喇

TOP