本帖最後由 wgpoon 於 2012-8-5 17:41 編輯
其實我唔係話佢換係唔好,
但想知到底係佢D牛有事定係其他原因姐!
亂舞春秋 發表於 2012-8-5 15:35 
其實係代理方面太好人,
因為佢地個手法係 當客戶認為隻牛有問題,
佢地都會幫你換, 確定問題不是在火牛身上
但如果人人都就咁攞去換新,
好快就會嚴番, 到時就大家無得即換
----------------------------------------------
但我係呢到睇咁多火牛post, 實際上係D人得閒無事走去換
發生得最多嘅係:
第一位: 火牛有少少聲, 覺得有問題(P.S. 部機都未突然死過機/reboot)
第二位: 用D 垃圾software check, 見到12V 唔足/過大 就覺得有問題
第二位: 有藍畫面, 乜都唔check 就認定係牛有事 |