海渡升呢計畫已盡,由CX->HX->AX换極都係再壞,唯有轉營-

TOP

本帖最後由 wgpoon 於 2012-8-5 17:41 編輯
其實我唔係話佢換係唔好,
但想知到底係佢D牛有事定係其他原因姐!
亂舞春秋 發表於 2012-8-5 15:35



    其實係代理方面太好人,
因為佢地個手法係 當客戶認為隻牛有問題,
佢地都會幫你換, 確定問題不是在火牛身上

但如果人人都就咁攞去換新,
好快就會嚴番, 到時就大家無得即換
----------------------------------------------
但我係呢到睇咁多火牛post, 實際上係D人得閒無事走去換
發生得最多嘅係:
第一位: 火牛有少少聲, 覺得有問題(P.S. 部機都未突然死過機/reboot)
第二位: 用D 垃圾software check, 見到12V 唔足/過大 就覺得有問題
第二位: 有藍畫面, 乜都唔check 就認定係牛有事

TOP

其實係代理方面太好人,
因為佢地個手法係 當客戶認為隻牛有問題,
佢地都會幫你換, 確定問題不是在 ...
wgpoon 發表於 2012-8-5 17:36


除了火牛, 仲有幾他既都係..@@..
唔想做壞市, 無人出聲啫..

TOP

回復 82# wgpoon

呢個我好認同!!!
我都唔明點解係要有d人陰謀論甘去睇一件事
換比你就係身有屎先會換比你....
點解唔可以係代理對客戶既慷蓋呢?
同埋就我所知佢地換比客既係咩開packing 既全新貨
所以應該好難會有翻收貨比你!!!

TOP

回復  wgpoon

呢個我好認同!!!
我都唔明點解係要有d人陰謀論甘去睇一件事
換比你就係身有屎先會換比你... ...
blueros321 發表於 2012-8-7 03:31


做好人,講真話比人串比人鬧架

要低調D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實係代理方面太好人,
因為佢地個手法係 當客戶認為隻牛有問題,
佢地都會幫你換, 確定問題不是在 ...
wgpoon 發表於 5/8/2012 17:36



師兄
你覺唔覺所有討論都是針對一間代理
有時睇完就算了

TOP

回復 87# FD3S

其他牌子銷量無甘高...
自然小d feed back架啦
唔通你會係度同人講
我部砌機跟機牛壞左咩....

TOP

回復  FD3S

其他牌子銷量無甘高...
自然小d feed back架啦
唔通你會係度同人講
我部砌機跟機牛壞左咩.... ...
blueros321 發表於 7/8/2012 16:14



多謝你的回覆
不過我只可以說不認同你的見解
就算用平價位東西都可以討論
只是它有沒有討論價值

TOP