其實拎上手已經知入面係咪足料.... 跟機d雞牛可以同個kb咁輕
Jamie06 發表於 2010-3-6 19:40



GTR 有D好重手下.........咁就係足料嗎???

TOP

但係當你睇到佢成6組 +12V 17A,再諗諗張 4870 17A 都唔多夠,起碼 18A 先安全既話,你就唔知佢點玩孖卡。

1200W牛 真係行唔到4870雙卡?????

TOP

支持一下樓主既心機, 而且好有用, good post

TOP

支持一下樓主既心機, 而且好有用, good post

TOP

支持樓主~~

TOP

其實拎上手已經知入面係咪足料.... 跟機d雞牛可以同個kb咁輕
Jamie06 發表於 2010-3-6 19:40
GTR 有D好重手下.........咁就係足料嗎???
單身的人 發表於 2010-3-7 13:49

呢個………如果係細W牛既話,較重可能代表佢係 passive PFC 。細W牛黎講,成本較高既 active PFC 牛係會比成本相對低既 passive PFC 牛輕………

但係當你睇到佢成6組 +12V 17A,再諗諗張 4870 17A 都唔多夠,起碼 18A 先安全既話,你就唔知佢點玩孖卡。
...
單身的人 發表於 2010-3-7 13:52

唔係 1200W 牛行唔到孖 4870,而係只得6組17A既 1200W 牛,未必行到孖 4870………呢度個關鍵係A可能不足,而唔係W不足。
火牛唔淨止要睇W,仲要睇埋A。比如某大廈天台裝左超巨型特大水缸,頂得住出面停水3日都有水供應,照計供水量好充足。不過,如果入屋水管絲咁幼,你開水喉得條線既水量,你會唔知點用黎洗碗同沖花灑浴。即總儲水量幾多都好,唔夠水量供應仍然係唔夠水用。
多組輸出牛就好似多幾條水管咁。多幾條幼水管未必解決到個供應問題,要條水管夠粗至有用。一間大廈上100戶,有個「特殊戶」可以獨佔其中一條管,唔理佢用水多少,總之就獨佔,其他戶用唔到,要用就 share 其他水管。如果其他水管,每條都超窄,咁就大鑊。

支持一下樓主既心機, 而且好有用, good post
ken318 發表於 2010-3-7 17:44
支持樓主~~
shar 發表於 2010-3-8 18:34

最緊要都係有你地支持!有觀眾至有演員

TOP

本帖最後由 1fgrgm 於 2010-3-9 11:48 編輯

MAXPOWER 牛魔王 GPA420 420  80 PLUS


幫我睇下d用料

SANY0531.JPG (64.79 KB)

SANY0531.JPG

SANY0531.JPG (64.79 KB)

SANY0531.JPG

SANY0530.JPG (68.19 KB)

SANY0530.JPG

SANY0543.JPG (59.8 KB)

SANY0543.JPG

SANY0544.JPG (68.21 KB)

SANY0544.JPG

SANY0510.JPG (87.34 KB)

SANY0510.JPG

SANY0536.JPG (63.54 KB)

SANY0536.JPG

SANY0541.JPG (66.45 KB)

SANY0541.JPG

SANY0542.JPG (67.52 KB)

SANY0542.JPG

TOP

我問下sfx 同 afx 點分.....

TOP

MAXPOWER 牛魔王 GPA420 420  80 PLUS


幫我睇下d用料
1fgrgm 發表於 2010-3-9 01:49

其實你想知D咩?

如果單從 spec 睇,覺得佢個A偏低,得 11A+14A。其他所有野 share 得 11A,可能推 6pin 卡會容易唔係好夠力………

我問下sfx 同 afx 點分.....
davncl 發表於 2010-3-9 08:12

完全唔識……真係從來未聽過

TOP

其實你想知D咩?

如果單從 spec 睇,覺得佢個A偏低,得 11A+14A。其他所有野 share 得 11A,可能推 6pin  ...
helenchan 發表於 2010-3-9 03:20 PM



    我隻舊牛 牛魔王he420pro3  420w   am2 5600+ 拖8800gts 都夠力不過70 plus

以隻gpa420 係80 PLUS  冇以前隻牛甘熱慳電

gpa420 用料ok嗎  我200蚊收2手反黎冇保用都低用

TOP