其實拎上手已經知入面係咪足料.... 跟機d雞牛可以同個kb咁輕
Jamie06 發表於 2010-3-6 19:40  GTR 有D好重手下.........咁就係足料嗎???
單身的人 發表於 2010-3-7 13:49 
呢個………如果係細W牛既話,較重可能代表佢係 passive PFC 。細W牛黎講,成本較高既 active PFC 牛係會比成本相對低既 passive PFC 牛輕………
但係當你睇到佢成6組 +12V 17A,再諗諗張 4870 17A 都唔多夠,起碼 18A 先安全既話,你就唔知佢點玩孖卡。
...
單身的人 發表於 2010-3-7 13:52 
唔係 1200W 牛行唔到孖 4870,而係只得6組17A既 1200W 牛,未必行到孖 4870………呢度個關鍵係A可能不足,而唔係W不足。
火牛唔淨止要睇W,仲要睇埋A。比如某大廈天台裝左超巨型特大水缸,頂得住出面停水3日都有水供應,照計供水量好充足。不過,如果入屋水管絲咁幼,你開水喉得條線既水量,你會唔知點用黎洗碗同沖花灑浴。即總儲水量幾多都好,唔夠水量供應仍然係唔夠水用。
多組輸出牛就好似多幾條水管咁。多幾條幼水管未必解決到個供應問題,要條水管夠粗至有用。一間大廈上100戶,有個「特殊戶」可以獨佔其中一條管,唔理佢用水多少,總之就獨佔,其他戶用唔到,要用就 share 其他水管。如果其他水管,每條都超窄,咁就大鑊。
支持一下樓主既心機, 而且好有用, good post
ken318 發表於 2010-3-7 17:44  支持樓主~~
shar 發表於 2010-3-8 18:34 
最緊要都係有你地支持!有觀眾至有演員 |