本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-4-25 23:52 編輯
d牛滋滋聲好大聲...
廠家肯定話正常範圍裏唔算問題..
一係二手賣左去, 再搵過另一隻睇睇有無事.. ...
cyjoe_2000 發表於 2022-4-25 12:09



    你自己覺得就算啦, 唔好害樓主啦唔該
賣完隻牛換過隻一樣有電流聲你俾返差價人?
我上面已經講左原因, 唔再重覆了

你搵到隻大火數可以無電流聲嘅火牛底板組合記得分享出黎,
好多玩音響嘅師兄排住隊多謝你, 我個人即刻過一千蚊俾你做謝禮, 我都想要
先唔好話其他周邊野, 淨係個數字介面, 國產平野好少少都要三千大洋, 好少少音響電線都講緊千幾蚊條
你搵到真係幫大家慳返唔少錢

TOP

***樓上講得好啱,原因係電腦用電量越來越高,usb dac只係將個問題延遲,將來nVidia 4xxx電老虎出現,問題 ...
pes201030 發表於 2022-4-24 09:27



    純粹電流聲嘅話, USB DAC 已經可以消除晒咁滯
其他唔講啦, 樓主只係用有源喇叭
真係要講, 真係成晚都講唔完, 唔同型號底板USB晶片同電路設計都會有影響的
入門底板同中階底板出USB DAC d 質素已經明顯有別, 所以先要數字介面行獨立鐘

TOP

本帖最後由 cyjoe_2000 於 2022-4-26 00:01 編輯
你自己覺得就算啦, 唔好害樓主啦唔該
賣完隻牛換過隻一樣有電流聲你俾返差價人?
我上面已經講左原因 ...
kennyleunghk 發表於 2022-4-25 23:48


叫樓主賣左去, 買返個新的就一定有電流架?
新的不是同一model喎!  你保証所有sfx牛一定隻隻有電流聲架?!

樓主經過這次, 一定會做資料搜集才買!
你無本事買到無電流聲的牛, 唔代表坊間冇無電流聲的牛!

TOP

本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-4-26 00:13 編輯
叫樓主賣左去, 買返個新的就一定有電流架?
新的不是同一model喎!  你保証所有sfx牛一定隻隻有電流聲架?!
...
cyjoe_2000 發表於 2022-4-25 23:58



    你有無爬過文? 我樓上已經講左點解, 唔係SFX, 係九成九嘅火牛都會有電流聲囉, 只係低火數+低輸出嘅喇叭唔明顯, 玩開音响嘅係人都知電腦火牛火數愈大電流聲愈大
我亦都講左, 你搵到無電流聲嘅組合我私人過一千港錢, 咁多會員睇住, 我一定找數
大把師兄感激你tim, 換隻靚火牛千零蚊夠啦掛, 當我資助你一千囉 你家中實有音響可以試架?

我真係無本事搵到, 全世界大部份玩音响嘅人都無本事搵到tim, 所以, 靠你啦

anyway, 我建議你google 左點解決電腦音响電流聲先, 睇下有無google 大神建議換火牛

TOP

你有無爬過文? 我樓上已經講左點解, 唔係SFX, 係九成九嘅火牛都會有電流聲囉, 只係低火數+低輸出嘅 ...
kennyleunghk 發表於 2022-4-26 00:09


首先, 樓主只是用於打機!  不是用電腦玩音響, 滋滋高頻聲音真係會影響人打機的意欲!
電腦配件本身(包括火牛)就應防emi 之類, 當然隻隻火牛效果都唔同.  但起碼消費者要知嘛, 唔係廠家話點就點, 唔啱就賣左佢, 搵過另一隻!

你想用1000蚊就濾走大電流的波動來玩HiFi?  人地HiFi發燒友做乜咁貴去買濾波拖板?

我想講, 打機不是要高要求, 不要用HiFi 標準去砌電腦, 打機無滋滋高頻電流聲是好普通的要求!

TOP

假如Creative第日做電腦底板嘅話相信佢會識得喺底板度做好雜訊隔離,而家啲底板除咗音效晶片度有象徵式咁做下雜訊隔離處理,啲PCI-E插槽同埋USB插槽仍然係近乎冇做雜訊隔離處理咁。

底板啲內部線路冇做好雜訊隔離處理唯有喺訊號線度做,有USB DAC隔唔晒雜訊嘅Case喺度就代表啲USB DAC廠都冇預計過而家啲顯示卡扯電勁咗咁多,RTX 4090將會係USB DAC照妖鏡一扯電就可以驗證到邊間廠啲USB DAC做到唔夠好,USB濾波器遲早畀勁扯電嘅顯示卡帶動埋需求上升。
望就望而家啲底板廠掙氣啲快啲趁RTX4090未出街執定下一批底板啲線路隔雜訊設計,唔做好隔離到時實有RTX4090卡主投訴張卡一打機出晒雜訊(/電流聲)去喇叭度。

水太急濾水網太脆弱結果就係過濾唔到啲水。

TOP

本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-4-26 01:00 編輯
首先, 樓主只是用於打機!  不是用電腦玩音響, 滋滋高頻聲音真係會影響人打機的意欲!
電腦配件本身(包括火 ...
cyjoe_2000 發表於 2022-4-26 00:36



    你都幾過引, 人地樓主而家想解決電流聲, 你就話人地打機點點點, 乜野hifi標準, 有趣
你連點解有電流聲都未識就叫人換火牛
叫你搵隻無電流聲嘅你就不停原地轉圈, 你都唔肯定換邊隻火牛無電流聲就建議樓主換火牛?
我問左你啦, 換完一樣有電流聲係咪你俾返差價佢, 你ok嘅我都一齊建議樓主換呀, 你咁肯定係因為隻火牛
乜野叫做廠家話點就點? 你搵到隻高火數無電流聲嘅先再講哩番說話啦, 由始至終有電流聲都唔係因為火牛而係因為電流干擾.....你不如解釋下點解加隻DAC 又無電流聲, DAC 令火牛質素好左?
都唔知而家hi乜野fi, 你叫樓主換火牛叫你搵隻換完會無電流聲嘅就拉hifi黎講

音响都未玩過就亂建議人 使完錢換完一樣有電流聲真係多得你唔少

TOP

假如Creative第日做電腦底板嘅話相信佢會識得喺底板度做好雜訊隔離,而家啲底板除咗音效晶片度有象徵式咁做 ...
Okt04175 發表於 2022-4-26 00:49



    唔會, 因為電流聲唔係因為雜訊, 係因為電流同電壓嘅流動
用左dac 就算4090 都唔會有電流聲嘅, 因為usb 2.0 最高得5V 500mA 而且普本上淨係出訊號,
另外dac 通常係無消除雜訊功能嘅, 數字介面+鐘 / isolator 先係濾訊號

TOP

夠竟你是有心幫人, 還是幫自己搵HiFi 牛架?
樓主都唔係玩音响, 人地打機咋, 無電流聲就ok啦, 你做乜係都要人地換音响水平的牛?

有些牛真係唔好, 出廠就有電流聲, 唔適合打機, 呢個係常識黎喎!  你駛唔駛下下google吓呀!

TOP

本帖最後由 cyjoe_2000 於 2022-4-26 03:05 編輯

大家有無注意到樓主係因550W牛壞, 才買850W牛頂替!
部腦其他不變, 只550W->850W牛.
原本550W打機時無產生高頻電流聲..
換了850W打機時高頻電流聲好大..
咁即係佢電腦耗電W數一樣, 用充裕的850W牛去推!
假設佢電腦要用500W, 用850W牛去推, 等於新牛用6成力去推.
新牛non full load情況下, 都會對喇叭產生高頻電流聲!

咁又問, 會唔會motherboard產生出來的noise呢?
似乎又唔係, 因為樓主話換新牛前, 打機係無高頻電流聲!

推論: 樓主真係唔好彩, 買了有high frequency noise 的牛, 即使唔full load都會怪叫的牛!
(事實樓主顯卡只係1070, 估計電腦耗電功率400W左右)

TOP