本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-4-26 00:13 編輯
叫樓主賣左去, 買返個新的就一定有電流架?
新的不是同一model喎! 你保証所有sfx牛一定隻隻有電流聲架?!
...
cyjoe_2000 發表於 2022-4-25 23:58 
你有無爬過文? 我樓上已經講左點解, 唔係SFX, 係九成九嘅火牛都會有電流聲囉, 只係低火數+低輸出嘅喇叭唔明顯, 玩開音响嘅係人都知電腦火牛火數愈大電流聲愈大
我亦都講左, 你搵到無電流聲嘅組合我私人過一千港錢, 咁多會員睇住, 我一定找數
大把師兄感激你tim, 換隻靚火牛千零蚊夠啦掛, 當我資助你一千囉 你家中實有音響可以試架?
我真係無本事搵到, 全世界大部份玩音响嘅人都無本事搵到tim, 所以, 靠你啦
anyway, 我建議你google 左點解決電腦音响電流聲先, 睇下有無google 大神建議換火牛 |