唔超頻老老實實用啦,技嘉做左咁耐點都有返d江湖地位既,講耐用技嘉唔差既,至少我部5800K用技嘉板都還健在,比起以前d華碩Cheap板頭一年梗要去一次換板好d囉。其實佢以前仁慈d,唔同version會用唔同配色,乜宜家搞到咁真係世風日下。電子元件呢,我唔係太識的點分日系台系,不過最近行過腦場發現技嘉就算去到sniper系列d 板,供電都好似孤寒過其他Asrock或者牙石,係佢地真係孤寒吖,還是質量比人好可以用少dd我真係唔識的分啦。

TOP

我自已都啱啱買完新MB,3塊H97拍埋一齊,最早Out嗰塊就係Giga嗰塊,賣點,用料各方面都係比其它2塊差,但價錢又唔係最平 睇嚟當日我嘅選擇好正確

via HKEPC Reader for F350

TOP

原來除左技術支援部門臭寸 (台灣)
重要玩埋 cut cost
價錢又唔係平過人
重點買得落手

TOP

G3258, 3相同4相都無所謂啦

TOP

回覆  Advanced Ivan


    比4相你都係為左低的V drop姐...
要buffer 的咩?塊板個設計電流就定左數架啦. ...
O人 發表於 2014-12-3 18:44


負載同壽命有關係的啊...
當然以宜家嘅技術, 就算3相電長期Full Load都好應該都頂到3-4年, That's why Gigabyte先咁樣搏
但我覺得重點唔係technically咁樣做有無問題, 係做生意嘅手法有無問題
cost down revision唔轉model名, 4大板廠得佢一個係咁做, 其他廠都係出個新model來cost down

TOP

望真d,塊板 layout 都有d 唔同,但 gigabyte 其實d板,耐用到係你想佢壞多law ...
P14 發表於 2014-12-3 21:56


最大分別都係供電果part少咗一相, 同埋粒PWM controller改咗粒平D嘅3 phase controller
呢度咁樣加埋可能cost down咗USD$1, 賣價唔跌, 當佢一個model賣10萬塊, 咁就賺多咗10萬美金了
你話呢個係咪暴利???

TOP

所以平價板我係買assrock都唔會買giga
佢D高級板好多唔實用的gimmick, 中價板無咩睇頭之餘個價已經可以買到其他廠上級板, 下價板空空如也更加無眼睇

TOP

本帖最後由 ellis 於 2014-12-4 12:21 編輯



呢塊assrock b85m 唔係pro x 佢都係4相 加 8 mofset?

TOP

回覆 33# O人

咁... 唔架車個錶有100km/h
我到80就上唔到, 之後同你講冇預你行100嫁喎...

買部電話寫明4核, 拎到上手得跑分得3核
又同你講你都用唔到4核嫁啦~ 其實冇分別

TOP



呢塊assrock b85m 唔係pro x 佢都係4相 加 8 mofset? ...
ellis 發表於 2014-12-4 10:53


就咁睇就係4相, 每相2粒MOSFET...
不過佢電容太少了吧...得3大粒

TOP