原帖由 totoki 於 2009-7-7 00:24 發表
已經冇晒貨.........


又無哂貨...  唔係呱

TOP

原帖由 totoki 於 2009-7-7 00:24 發表
已經冇晒貨.........


好似咁耐都無見過cpu會賣得咁快...:funk:

TOP

唔係呱 入得少?

TOP

會唔會係大陸第一水呢?會好易開
睇來要上賽格睇下

TOP

0924,0925 都可以2開4 冇問題~!!:
我係正都買$860 0925 6:00 去到都仲唔駛跟箱.....
我fd 係 匯x 買 成set 機買都有0924比....

我用gigabyte ma770t-ud3 但要update bios 做最新係acc 上一行轉行h......(唔記得點串)

TOP

原帖由 Wingson 於 2009-7-7 00:55 發表
會唔會係大陸第一水呢?會好易開
睇來要上賽格睇下


第一水已經係正do了.....

TOP

其實如果買550BE+crosshair 會唔會好不智

TOP

原帖由 hi30 於 2009-7-7 13:42 發表
其實如果買550BE+crosshair 會唔會好不智


當然唔會啦.............
依到有幾個,都等緊有人出依塊板既報告

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-7 13:49 發表


當然唔會啦.............
依到有幾個,都等緊有人出依塊板既報告

正刀又+左價入手價880-_-

TOP

原帖由 saviorzero 於 2009-7-7 13:54 發表

正刀又+左價入手價880-_-


我昨晚去買,同佢地dddd熟都無得減價呀

TOP