manhoi 當前離線
進階會員
TOP
wgpoon 當前離線
望真d,塊板 layout 都有d 唔同,但 gigabyte 其實d板,耐用到係你想佢壞多law ... P14 發表於 2014-12-3 21:56
1244 當前離線
中級會員
P14 當前離線
Banned
我有塊 asus rog 板,每次開機要 boot 三次先開到,打去代理問,是正常的 ... P14 發表於 2014-12-3 22:09
CKW 當前離線
tatgor 當前離線
留白兄 當前離線