閱~~~~ 新手報到,多謝ching好文~~~

TOP

很實用... 樓主有心!

TOP

如果可以教埋o係bios/windows入邊睇隻牛夠唔夠力更好

TOP

閱~~~~ 新手報到,多謝ching好文~~~
K_C_ 發表於 2010-3-3 12:32

你唔係新手,你係刁民!刁‧民

很實用... 樓主有心!
happy_gemini 發表於 2010-3-3 14:16

多謝~~~ 希望真係可以幫到新手啦

如果可以教埋o係bios/windows入邊睇隻牛夠唔夠力更好
實頭 發表於 2010-3-3 14:36

………我都唔識入 BIOS 睇………

TOP

你唔係新手,你係刁民!刁‧民
helenchan 發表於 2010-3-3 15:04


等BanQ???

TOP

等BanQ???
K_C_ 發表於 2010-3-3 15:06

我知,我會知我仇家係邊個:curse:
查實你個毒霸,應該多D出 post 放毒嘛,等人人買靚野,新仔都不能自拔

TOP

支持

TOP

GOOD POST
很實用~
SUPPORT~~
THANKS CHING

TOP

之前出新機 去買牛
諗住買ea 500w
sales 問我推新機定舊機  佢話antec ea係2.0制式
新機個2.3制式好重要  佢叫我買牛魔王-_-
我心諗 腦場sell屎信唔過
最後買左個corsair 550w

建議簡單講下個制式咩黎
同埋我想問隻牛係x W
係咪長時間入x W好耐
今日有答案了.
學到野

TOP

Thanks for your post, support~

TOP