原帖由 primordia 於 2009-7-6 19:12 發表
其實點解ching 們會寧願用部機個穩定性冒險都要買依粒u 呢

人人追求既野都唔同

都係睇番自己啦

TOP

原帖由 enn 於 2009-7-6 22:26 發表

用就用到, 不過又COLD boot唔到, 又死一粒核甘姐. 你用得開心就咩都唔係問題. 自己接受到就ok啦.


就咁正常用都有問題?

TOP

原帖由 sunnychan1020 於 2009-7-6 23:06 發表



MA78GM-US2H 係SB700都開到?


同問,因為我都有塊...

TOP

想問點死一核?
用左成個星期暫時仲係正常

TOP

上網睇咗,原來ga78gm-us2h ver 2.0係sb710.

TOP

原帖由 一點兒也不好玩 於 2009-7-6 20:38 發表
威健都唔識


呢間野好耐無係香港見了....
我以前好似有粒K6-3D 300 係佢保.....

TOP

唉,我星期六先得閒去買,實無哂貨啦~~~

TOP

原帖由 一點兒也不好玩 於 2009-7-6 20:38 發表
威健都唔識



我見識少,呢個代理真係未聽過....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

已經冇晒貨.........

TOP