題外話問一問
其實以前D雜牌ECS/Biostar/2theMax/MagicPro之類嘅牌子下場係點?

我細個果時咩都唔識,俾舖 ...
Aÿ 發表於 2022-6-14 12:17


MagicPro 賣緊周邊野, 買過隻USB charger 一個月就壞
何生就出左家

TOP

MagicPro 賣緊周邊野, 買過隻USB charger 一個月就壞
何生就出左家
rockie577 發表於 2022-6-14 18:07


何生教砌機教得好好, 我都係跟佢學師

TOP

Asrock係華石子公司品牌,但唔知而家係咪仲係,出名專出妖板同窮人救星,要求唔高,佢同階板會平百幾蚊

...
ray7a7 發表於 2022-6-14 14:10


如果去番細個,想用番Abit and DFI

TOP

何生教砌機教得好好, 我都係跟佢學師
alan216hk 發表於 2022-6-14 18:45

法號-Magic Pro

via HKEPC Reader for Android

TOP

E前砌AMD出過ABIT....唔知大家記唔記得呢個底版牌子-0-
果陣都真係唔錯-0-

TOP

本帖最後由 alan216hk 於 2022-6-14 21:29 編輯

ASUS 耐用, 貴咗啲, 無咁抵食, BIOS更新完同樣數值超唔番, 無想像中咁好咁完美.

ASRock 不耐用, 過保即壞, 表面好似抵食夾大件(你會發覺Sales狂Sell), BIOS Bug嚴重, 永不錄用. (可能勁貴嗰啲板會好啲, 但唔敢買)

MSI 現在體驗中, 超頻方面好似好專業, 但同機箱啲風扇位唔夾(ASUS板都唔會頂風扇), BIOS暫時未遇到咩問題, 要遲吓再試清楚啲先知.

GIGABYTE 未買過佢嘅板嚟用; 淨係用過佢嘅Display卡, 超頻唔知, 但散熱好好

Biostar 都想試一下, 但好似唔係好見有得買.

TOP

窮人救星Asrock都賣得多
萌 發表於 2022-6-13 22:16


好快壞

TOP

啲料搞唔掂, 成日壞要RMA
p805061010 發表於 2022-6-13 22:55


我諗都係, ASRock好快壞

TOP

本帖最後由 spooky 於 2022-6-14 21:44 編輯
ASUS 耐用, 貴咗啲, 無咁抵食, BIOS更新完同樣數值超唔番, 無想像中咁好咁完美.

ASRock 不耐用, 過保即壞, ...
alan216hk 發表於 2022-6-14 21:22


買BIOSTAR底板挭係上淘寶映泰官方旗艦店, 我下一塊Z790會優先考慮BIOSTAR底板, 覺得佢用料都幾好, 依家有用緊BIOSTAR Racing B250 ITX及ASRock Z390 Extreme4 ATX底板

TOP

回覆 40# chwowaw21
ECS/JW/包死得(BIOSTAR)板,NXX(唔記得N乜乜...)RAM ,FOCUS顯卡,GOTOP牛,GOTOP箱散裝LG DVD ROM........
令我諗起當年啲平價低階無要求機嘅標配牌子

TOP