本帖最後由 god_md5 於 2017-8-11 22:05 編輯

1950X跟板價 $8999 再跟最少四條ram,水冷,1000w火牛,大約幾錢..
起馬無左ryzen bug先..

TOP

1950X跟板價 $8999 再跟最少四條ram,水冷,1000w火牛,大約幾錢..
起馬無左ryzen bug先.. ...
god_md5 發表於 2017-8-11 21:55


起碼2W, 如果當係遊戲機好貴, 但當搵食機又好平

TOP

又炒價,有心等住用都會去amazon preoder買喇

TOP

又炒價,有心等住用都會去amazon preoder買喇
redblood 發表於 2017-8-12 00:11


貴好多

TOP

起碼2W, 如果當係遊戲機好貴, 但當搵食機又好平
yohoman0000 發表於 2017-8-11 22:11


遊戲機用 1700 算

X399 塊板貴好多

快咁多搵食機直頭抵用

TOP

回覆 41# god_md5


老老實實 999美金比佢賣到8999真係太貴

TOP

又炒價,有心等住用都會去amazon preoder買喇
redblood 發表於 2017-8-12 00:11

本地壕點會介意個少少炒價

TOP

本地壕點會介意個少少炒價
GeneralShepherd 發表於 2017-8-12 12:36


有錢人都應該做個精明消費者,富二代敗家既例外。只能怪本地商人真係貪得無饜又短視,睇下人地amazon年年業績增加

TOP

i9 18核出黎之前, AMD 惡哂
rabbit82047 發表於 2017-8-11 13:58



    但喺同時貴700美刀, 除左米王邊個買?

TOP

遊戲機用 1700 算  

X399 塊板貴好多

快咁多搵食機直頭抵用
usei 發表於 2017-8-12 12:14


TR根本冇預過打機用
32T根本冇game用得著

TOP