sunnykoomos 當前離線
成也細節,敗也細節
進階會員
TOP
skywolf08 當前離線
lee34234 當前離線
初級會員
a39g99 當前離線
點解用A卡要笑人? kingking1001 發表於 2016-1-8 18:37
戀人未滿 當前離線
回覆 eddychoy04 上咗水有幾大喎 佢原本想用Fury X 都唔用N卡 ... DirtyBear 發表於 2016-1-8 07:16 PM
DirtyBear 當前離線
Banned
chris230725 當前離線
中級會員
上咗水有幾大喎 佢原本想用Fury X 都唔用N卡
N 記D旗艦級咁Q大張, 點裝呀.........
上左水會變返單槽?