回覆 40# 留白兄


唔會下嘛? 我自己都不在中田買野

TOP

回覆 40# 留白兄


    咁嚴重架咩

TOP

你上黎鬧人, 人地唔和應你, 又唔好話某商店唔鬧得, 你新年假期後上去, 人一定係多尐, 要等好正常, 正如上面某位chng話齋, 比多20%買野, 人地專人服待你都得
至於拎機和check機的, 可能各有專職, 唔一定拎的就一定識check機  


排我之前果d 有人成部機拎上黎試 個哥哥仔就真係逐個問題認真試
我記得最耐果個係要試某M牌既display卡 足足試左4個字
留白兄 發表於 2015-2-23 23:17


將心比已, 如果樓主係果位哥哥仔, 而中央田幾分鐘就耍走佢, 佢咪又上EPC話中央田唔理佢
又或佢即刻換個件比哥哥仔, 點知原來唔係壞果件, 咁換番黎果件二手野是否就要黎賣比樓主呢?

P.S. 某位話自己好有錢的人, 大家就唔好再理佢啦, 出左黎做野咁來, 大部份係人地面前話自己點有錢的人其實都唔係有錢, 有尐仲係窮鬼, 只係自卑感作祟而已

TOP

回覆  alan2200


不要再說了
係epc講中央壞話係原罪
聽日隨時見我地唔到
留白兄 發表於 2015-2-24 13:26


呢度好多中田粉絲同Sales捕住

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 15:32 編輯

回覆 44# CerveloK


都唔係第一日
武器同的士既post就個個入去踩一腳
中間店既就小罵大幫忙
我自已都出過post講武器店sales日日圍埋打邊爐
反應個個一面倒
你睇下呢度竟然有人罵返我轉頭
呢d野一早心照

TOP

係就係慢左d..

但check 機態度咁認真又可以讚下喎..

TOP

回覆 48# bobocar


我真係完全唔明點解我話佢地認真都可以比人曲解左個意思

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 15:39 編輯

回覆 20# hkgti


好似無呢條例 佢係講緊7日唔係7個working days
過左期佢一陣仲可以大條道理話過左7日唔受理

TOP