你上黎鬧人, 人地唔和應你, 又唔好話某商店唔鬧得, 你新年假期後上去, 人一定係多尐, 要等好正常, 正如上面某位chng話齋, 比多20%買野, 人地專人服待你都得
至於拎機和check機的, 可能各有專職, 唔一定拎的就一定識check機
排我之前果d 有人成部機拎上黎試 個哥哥仔就真係逐個問題認真試
我記得最耐果個係要試某M牌既display卡 足足試左4個字
留白兄 發表於 2015-2-23 23:17 
將心比已, 如果樓主係果位哥哥仔, 而中央田幾分鐘就耍走佢, 佢咪又上EPC話中央田唔理佢
又或佢即刻換個件比哥哥仔, 點知原來唔係壞果件, 咁換番黎果件二手野是否就要黎賣比樓主呢?
P.S. 某位話自己好有錢的人, 大家就唔好再理佢啦, 出左黎做野咁來, 大部份係人地面前話自己點有錢的人其實都唔係有錢, 有尐仲係窮鬼, 只係自卑感作祟而已 |