提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

偷電容果D未必直接對塊板個性能有影響, 都算......
但3相電同4相電, 關乎到G3258可以超到幾多, 我買呢塊 ...
andychan753 發表於 2014-12-3 13:14


要超頻就玩Asus啦

TOP

買得B系就乖乖地行預設
何況人地都冇話明for超頻

TOP

技嘉d version 都算轉得密,又難記d名

TOP

呵呵, 真係比你UP中咗啦!!!
CPU Socket下面少咗15粒CAP
andychan753 發表於 3-12-2014 18:32


對比2.1 layout CPU相電位改用了日本電容喎, REV 2.1圖果D用緊台仔野:
有D upgrade 好野2.1張圖既

TOP

gigabyte 成日轉rev
最唔好既地方

TOP

小弟見過gigabyte既改版神功之後,一早blacklist左佢D MB。
佢D B85一向虧,供電少。
要超頻,都系如42樓所述,ASUS啦...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP