舊牛係TT toughpower 650w

新牛係Emermax Rev 1050w
HKDMC 發表於 2/3/2010 08:53 PM



舊牛用耐左老化, 輸出下降都係正常
如果減少d硬件 , 舊牛又冇番事, 可以行番
咁就好明顯係隻牛老化

TOP

請教一下, 拜讀了240VA 那篇文章, 其中提到 240VA 即 12V x 20A 技術上和成本上根本很輕鬆平常, 但由於已經超出大部分歐美國家的安全標準所以才甚少出現, 那麼市面單軌達20A或以上的算是危險品了?

TOP

very good ar !! support!
thanks!

TOP

新手一問:換左新MB要用EPS/ATX12V 8 pin ,但舊牛淨係得4 pin,係咪一定要換新牛?....thanks

TOP

正野!支持你

TOP

本帖最後由 cheungmanhoi 於 2010-3-3 00:24 編輯

記憶中 有D火牛 會在12v高負荷時合併為一組12v 通常都會低於2組之和
個人會留認合併後的數據
因為燒機打機 果陣好扯12v 所以直接看合併果隻會更易分邊隻牛Arm你多D
另外Full load12v降壓都好值得留意隻牛的質素
Eg corsair cx400 12v 100% loading下由12.3>11.7但用3.3v去Full load佢就降小D
btw 你超頻果個Post我都有看 只不過係默默支持之Ma
Up by5800xm打得5好請見笑

TOP

感謝H君咁好心機,又夠熱情去寫哩篇文

我想問下 3路12V輸出,同1路12V輸出有乜分別?同埋優點係乜野?
(懶爬文... ,)

thank you

TOP

好帖留名
岩晒我呢d新手
jason2221995 發表於 2010-3-2 20:51
新手睇哂LU XD
1994325 發表於 2010-3-2 21:39

能夠幫到大家就最好啦~~~其實我都好衰架,斷人財路,sales 難左昆人

helenchan師兄謝謝你的好文,啱晒我呢d新手..............

呢篇文章同frankchan師兄果篇"機箱風扇散熱文"一 ...
cecil_vong 發表於 2010-3-2 21:46

我咁既級數,點同 frankchan 比………佢寫既風扇教學詳細詳盡好多,唔止新手有野學,連半桶水既一樣獲益良多。我呢個呢就……僅僅新手有用……

樓主真係好心機

有小小補充:
一般低中階火牛,大都用室溫25C運作環境下,作出測試而定出其規格,但 ...
人中之龍 發表於 2010-3-2 22:45

係喎!多謝提點~~~ 不過依家可能多左唔係用 25℃,而係要賤D,23℃

TOP

不過買牛個W數太盡都唔太好
基本上全部一到高負載果時候都係會掉壓
而一d cheap牛唔單係唔足火
掉壓問題都 ...
悶一3一 發表於 2010-3-2 23:43

呢個的確係,預得太敏水都有潛在問題。中至高W牛個情況比較好少少,不過低W牛………所以我都係建議唔好買得太 cheap,唔係就………

請教一下, 拜讀了240VA 那篇文章, 其中提到 240VA 即 12V x 20A 技術上和成本上根本很輕鬆平常, 但由於已經 ...
yayhaha99 發表於 2010-3-2 23:50

………我已經用緊隻嚴重超標幾倍既危險品
呢個我真係唔識,我自己冇點留意呢方面。不過,如果係咁既話,我唔明點解 corsair hx750/850、TX650/750/850 可以響歐美銷售…………

新手一問:換左新MB要用EPS/ATX12V 8 pin ,但舊牛淨係得4 pin,係咪一定要換新牛?....thanks ...
032r 發表於 2010-3-3 00:07

有部分板仍然支援 4pin 同 8pin 供電,響板度用較低耗電既 CPU 時,4pin 仍然夠做。要睇你塊板既規格同埋用咩 U 至知係咪需要換新牛。

TOP

very good ar !! support!
thanks!
0-0-0-0 發表於 2010-3-2 23:58
正野!支持你
jasonlkk 發表於 2010-3-3 00:16

我忽然間諗起明星仔D名句
好謝好謝。呀,首先我要多謝大會比我個機會,然後再多謝公司比我既支持,同埋多謝…………
不過真係多得大家支持

記憶中 有D火牛 會在12v高負荷時合併為一組12v 通常都會低於2組之和
個人會留認合併後的數據
因為燒機打 ...
cheungmanhoi 發表於 2010-3-3 00:21

「合拼」係特殊設計。以 corsair HX520/HX620 為例,其實內裡已經包含左,同時具有單組與3組輸出設計。嚴格黎講,響高負載下,佢會自動切換去單組輸出,低負載時又自動切換返去3組輸出。類似既設計響 silverstone ZM1200M 亦有,不過要手動切換。
其實講起超頻 post 果度,我意思主要係,個 post 出左冇耐,寫左好多基本野,但係下面仲不斷不斷有人問返呢D基本野,真係激到噴血………變左個透明人,寫乜都冇人理。最緊要係呢樣!唔睇置頂仲要係咁問………

感謝H君咁好心機,又夠熱情去寫哩篇文  

我想問下 3路12V輸出,同1路12V輸出有乜分別?同埋優點係乜野 ...
淆底 發表於 2010-3-3 00:44

…………
簡單黎講,兩者都係為加大 +12V 供電而設計,而佢地既分別基本上係:
多組輸出——
優點: 每組獨立供電,確保每組固定既對象(比如 CPU)獲得充分、穩定既供電
缺點: 由於獨立,隔離組超過負荷,就算呢邊有突,都冇得將餘額轉去比佢,結果係夠W,但仍然唔夠電

單組輸出——
優點: 解決上述問題,大家 share 同一組,唔會出現某組浪費,某組唔夠既問題
缺點: 只要夠A,基本上冇………硬要講既話,可以話響極低負載下,多組輸出比單組輸出 min output 更細,響極低負載下多組比佢「慳電」D………

TOP