原帖由 mg005 於 2009-6-3 21:12 發表


我己好清楚列明
AMD是'780'板 "5600+"cpu
Intel 是G31板, E5200 cpu
'780'板 "5600+"cpu 組合的價錢貴過G31板, E5200 cpu組合
(今年一月買) Ram , HD和 DVD rom 是一樣的.
裝window XP時, Intel 的組合快一大截
原帖由 mg005 於 2009-6-3 19:04 發表


普通用無超,睇片,上網,office, CS3,
AMD 明顯慢一截。入window xp 都要慢過人。



唔係我話d咩, 同一樣野講2次,&第2次冇講明任何config
wt can i think

再者, 我又唔係講緊你個config   
AMD u + N chipset 會快過A chipset lo

TOP

原帖由 逍遙亂舞 於 2009-6-3 22:33 發表

人地都講得好清楚,係南橋既問題!!! 你究竟有無留意人地講緊乜?


佢用cpu 比,唔係用chipset 比

TOP

原帖由 zaha 於 2009-6-3 22:37 發表


佢用cpu 比,唔係用chipset 比

佢既問題
死硬派.....

TOP

原帖由 逍遙亂舞 於 2009-6-3 22:42 發表

佢既問題
死硬派.....


老實講,A chipset 真係 .....
雖然我用緊790gx 但我已經唔想用

可惜就黎冇n chip

TOP

原帖由 zaha 於 2009-6-3 22:45 發表


老實講,A chipset 真係 .....
雖然我用緊790gx 但我已經唔想用

可惜就黎冇n chip

唯有寄望下一代SB8x0啦

TOP

原帖由 逍遙亂舞 於 2009-6-3 22:59 發表

唯有寄望下一代SB8x0啦


冇期待
雖然790gx 又唔可以講得話差

期待5系卡好過

TOP

唔知點解,之前用Amd 64 3000+ 入windows好似仲快過而家用E5200超左 不過當時用緊N clips。

TOP

原帖由 天仇 於 2009-6-3 23:15 發表
唔知點解,之前用Amd 64 3000+ 入windows好似仲快過而家用E5200超左 不過當時用緊N clips。

C51開機超快

TOP

sure AMD
USE 7750BE@@

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP