用緊 deskmini x300
cpu隔離m2 好難散熱, 加左散熱片都無用
後面m2 要加墊返導熱貼傳去鐵架先得
用返2.5 ssd 就無呢個問題, 但無理由放棄m2...
如果解決到m2 散熱, 呢個case volume + storage 真係一流

TOP

本帖最後由 iori_hk 於 2022-5-23 17:33 編輯
用緊 deskmini x300
cpu隔離m2 好難散熱, 加左散熱片都無用
後面m2 要加墊返導熱貼傳去鐵架先得
用返2.5 ssd 就無呢個問題, 但無理由放棄m2...
如果解決到m2 散熱, 呢個case volume + storage 真係一流
addax 發表於 2022-5-23 13:35


用緊一條MP600 1TB + SN550 1TB(最面一定要用低溫M2, 死症); 另外 Intel s3700 800GB + MX500 1TB, 共4隻 SSD

TOP

用緊 deskmini x300
cpu隔離m2 好難散熱, 加左散熱片都無用
後面m2 要加墊返導熱貼傳去鐵架先得
用返2.5 ss ...
addax 發表於 2022-5-23 05:35


機箱SIZE,好滿意。
背面我放左低速版,GEN3,主要係儲存資料,
宜家未有温度問題。

TOP

用緊一條MP600 1TB + SN550 1TB(最面一定要用低溫M2, 死症); 另外 Intel s3700 800GB + MX500 1TB, 共4隻 ...
iori_hk 發表於 2022-5-23 09:31


有內置4TB,配埋NAS,家用文書機足夠。《唔打機計》

期望
AMD RDNA2 Ryzen APU
可以打機

TOP

用緊一條MP600 1TB + SN550 1TB(最面一定要用低溫M2, 死症); 另外 Intel s3700 800GB + MX500 1TB, 共4隻 ...
iori_hk 發表於 2022-5-23 17:31

你2條m2 一般幾多度?

TOP

你2條m2 一般幾多度?
addax 發表於 2022-5-24 01:19


Corsair 54度, WD SN550 59度(WD 軟件話 55 度

TOP