gohomekw 當前離線
中級會員
一直都係用手提電腦,今年終於想正正經經砌返部機。 主機配置 等齊件就開始砌 最後完成圖 ... iamhihison 發表於 2019-12-20 11:51
TOP
kelvinchm 當前離線
iamhihison 當前離線
kcthomlau 當前離線
特級會員
louis3412 當前離線
進階會員
係巴哈俾人鬧到HIHI話我火牛太垃圾 iamhihison 發表於 2019-12-20 22:58
CHrisKingKiller 當前離線
回覆 kcthomlau 想問一下我電源 650W其實有沒有問題...會不會過低 iamhihison 發表於 2019-12-20 21:00