一直都係用手提電腦,今年終於想正正經經砌返部機。

主機配置





等齊件就開始砌






最後完成圖




...
iamhihison 發表於 2019-12-20 11:51

cpu have bottleneck?

TOP

樓主, 背板試下用任何方法接地後再開機, 試睇下有無再關機情況

再唔得就試下拆哂所有背板connect, 包括USB, 網線,monitor, 開機後再用手摸背板同埋用滑鼠插USB試

我試過Mon 同外接hdd因為火牛廢, 隔離唔哂交流電, 開住機情況下接底板會有些微電火花,會令電腦突然斷電關機
。但個些微漏電未必係體感得到, 但電表係測到少少

TOP

回覆 32# kelvinchm

到宜家都無再試過自動關機了

TOP

是但一樣野short電都會自動關機
我試過只係因為一把機箱跟機風扇有問題

TOP

係巴哈俾人鬧到HIHI話我火牛太垃圾
iamhihison 發表於 2019-12-20 22:58

我買任何機都會配上650W電源
而家興冇內顯 真文書機入面有隻GTX680頂住

隻牛牛代工應是CWT? 唔算垃圾啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  kcthomlau


    想問一下我電源 650W其實有沒有問題...會不會過低
iamhihison 發表於 2019-12-20 21:00



    650w is more than enough

TOP