糖蓮子 當前離線
Banned
TOP
leave 當前離線
進階會員
我唔鐘意透側 ,唔鐘意機頂風扇 不過宜家 D 機箱隻隻都係咁... 糖蓮子 發表於 2016-1-11 23:01
jack8834 當前離線
中級會員
MINGFAI168 當前離線
viviwin123 當前離線
回覆 viviwin123 咁睇黎我依加上置火牛機箱 都係唔買fanless牛比較好? jack8834 發表於 2016-1-11 22:40
ying123123 當前離線
yick 當前離線