提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我唔鐘意透側 ,唔鐘意機頂風扇

不過宜家 D 機箱隻隻都係咁...
糖蓮子 發表於 2016-1-11 23:01

好多靜音機箱都無側透,而且靜音都幾岩你要求

TOP

回覆 31# 糖蓮子
時代竟然係到否定我

機頂風扇?
唔係話下置牛係必須咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  viviwin123
咁睇黎我依加上置火牛機箱
都係唔買fanless牛比較好?
jack8834 發表於 2016-1-11 22:40


上置對牛係差D,但你用有扇牛,
都無理由係機箱內抽氣,
反而熱起抽出做好D仲好

TOP

fanless 肯定好貴

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

夏天34度唔開冷氣,

個CASE 有4隻HD,  

咁樣用唔用到FANLESS 牛~

TOP