提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

h81有d都超到過4.3ghz...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實giga唔係向來出名超頻保守咩

TOP

回覆  andychan753


    呢的板得個4個 layer
比到盡4GHz 啦...夠未
我就睇你最後比幾多錢去攪散熱?
咁 ...
O人 發表於 2014-12-3 18:10


本來想平平地玩下就算, D朋友話G3258其實唔係好熱, 原裝都可以輕鬆上到4GHz
同埋個問題係, 真係好難想像佢係台灣大廠原來咁樣做生意
宜家睇下消委會點做嘢......

TOP

其實giga唔係向來出名超頻保守咩
danny9428 發表於 2014-12-3 18:22


以前D C Hing話Gigabyte足料我先買, 比起超頻, 用料我覺得更重要!!!
但宜家嘅Gigabyte板原來係咁樣唔聲唔聲偷工減料法, 我以後都唔會再買Gigabyte嘅嘢

TOP

其實giga唔係向來出名超頻保守咩
danny9428 發表於 2014-12-3 18:22



    asus大超
   技嘉小超
   其他唔洗超(好似係),不過msi d電容真係唔好幾掂,話就話自己日系電容,但佢d電壓唔係幾穩

TOP

本來想平平地玩下就算, D朋友話G3258其實唔係好熱, 原裝都可以輕鬆上到4GHz
同埋個問題係, 真係好難想像 ...
andychan753 發表於 2014-12-3 18:24



    唔出奇
堂堂asus,中高階板又超得又耐用,但低階板反而係伏中之伏。

本來我都對技嘉評價幾好,直至我發現原來技嘉底板同技嘉顯卡不相容之後,我就對技嘉扣曬分。

TOP

笑了............甘大就被你發現
可能小左10粒系電容你都唔知
qqxp 發表於 2014-12-3 13:11


呵呵, 真係比你UP中咗啦!!!
CPU Socket下面少咗15粒CAP
IMG_0294.JPG

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP