O人 當前離線
Banned
TOP
danny9428 當前離線
CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT
進階會員
andychan753 當前離線
初級會員
回覆 andychan753 呢的板得個4個 layer 比到盡4GHz 啦...夠未 我就睇你最後比幾多錢去攪散熱? 咁 ... O人 發表於 2014-12-3 18:10
其實giga唔係向來出名超頻保守咩 danny9428 發表於 2014-12-3 18:22
arthur8523 當前離線
本來想平平地玩下就算, D朋友話G3258其實唔係好熱, 原裝都可以輕鬆上到4GHz 同埋個問題係, 真係好難想像 ... andychan753 發表於 2014-12-3 18:24
笑了............甘大就被你發現 可能小左10粒系電容你都唔知 qqxp 發表於 2014-12-3 13:11