好帖留名
岩晒我呢d新手

TOP

3.3V  +/- 5% , 正常值應該係 3.456V 至 3.135V
2.8V 係太低

你用乜牛 ?
diamond 發表於 2010-3-2 20:45



舊牛係TT toughpower 650w

新牛係Emermax Rev 1050w

TOP

本帖最後由 alt51 於 2010-3-2 21:06 編輯
42A唔係指成個system咩?
albert_ma 發表於 2010-3-2 20:50


一樣道理,假設 CPU 12V+1
    display 接 12V +2,+3

假設 CPU10A
display 32A接綫就要由最少兩路來,有些PSU 12V amp偏低只有16,17A,接GTX480有點勉強

例如EnerXXX一路有25A,問題不大

例如實測系統只用40A電,但為什麼用多路牛不穩定,有可能是電流分佈不平均所此

TOP

舊牛係TT toughpower 650w

新牛係Emermax Rev 1050w
HKDMC 發表於 2010-3-2 20:53



    其它硬件有無拆出試下?

TOP

新手睇哂LU XD

TOP

helenchan師兄謝謝你的好文,啱晒我呢d新手..............

呢篇文章同frankchan師兄果篇"機箱風扇散熱文"一樣已經俾我bookmark左!

題外話:你地係咪兩兄弟啊? 兩個都好好人, 不過在下唔玩超頻, 所以無睇師兄之前傑作...........

TOP

本帖最後由 人中之龍 於 2010-3-2 22:55 編輯

樓主真係好心機

有小小補充:
一般低中階火牛,大都用室溫25C運作環境下,作出測試而定出其規格,但大家實際使用時,無可能在室溫25C運作環境下使用的,所以其規格使用上會有誤差出現
部份中階及高階火牛,標榜用40C,甚至50C運作環境下定出規格,貼近實際使用情況,亦因為規格更高,其用料/耐用度/表現更好,選擇火牛時可以留意一下

TOP

好多人都唔知display card 功耗, 亂咁叫人買大火牛先可恥. 5850 total sys consume 都係都係300w 左右, 有d ...
uwantwant 發表於 2010-3-2 19:37

其實以 display card 黎講,依家最大問題唔響 W 數,而響 A 度………買左大W牛頂多都係貴左,但係……A 一黎較少新手識,二黎買錯左一樣唔夠用,最慘係唔夠用果時都唔知點解,以為仲未夠大W,真係…………
不過又真係好多人一味盲目叫人買大W牛,又一歪風…

回復  helenchan
"ATX12V v2.x: 火牛規格之一,由 intel 製訂。基本上佢並非火牛最重要既規格,是否跟呢 ...
Felix00 發表於 2010-3-2 20:13

其實響寫呢 part 既時候,我都諗左好耐。而我所考慮既有以下三個原因:

首先,intel 至今仍未統一到火牛標準,有好多有質量既火牛實際上並冇完全遵守 ATX12V 。比如所有既單組輸出牛都冇遵守到。響呢個情況下,新手難以按呢個單一標準作選擇。

其次,我地應該重視實際輸出甚於規格本身。響睇 spec 時,基本上都有豐富既資料,對 12V 輸出進行選擇。

再者,新手響初入門時,要掌握既野相當多。如果再加一個「標準」入去,更加容易引起混亂,變得好難選擇。更有甚者,如果新手誤以為呢個係靚牛標準,又繼 80+ 之後,再一次變做盲目追求最新 ATX12V 規格既話,咁就大件事……

基於以上考慮,即使 ATX12V 有佢既地位同重要性,但係技術性高,而且即使唔睇佢,靠睇 spec 仍然能夠揀到夠力既牛,因此我覺得作為新手,可以唔太介意追求買牛時要有 ATX12V 規格。當然,同樣知識就是力量,新手充實自己,去學多D進階野係好既,但係我覺得都要一步一步黎,先經歷左初階學習先比較好。

TOP

very good post..........
kellychen 發表於 2010-3-2 19:28
好post 支持
tom-ex 發表於 2010-3-2 20:22

多謝兩位既支持!等我遲D試下擴容呢個先

我想問我隻牛有3組+12V
V1V2都係22A
V3就25A
用緊GTX275
咁V1同V2都會供比275?
mlc130104 發表於 2010-3-2 20:34

誠如 alt51 所講,大部分火牛都唔會標明各組既供電,所以好難確切知隻牛邊 part 供邊幾部分既電。響呢方面,的確 enermax 做得比較好,詳細寫明邊組供電比咩。一般火牛就真係無辦法知………

如果3.3V得番2.8V,但唔關火牛事,咁姐係咩事~~~~
HKDMC 發表於 2010-3-2 20:39

呢個我真係唔識………不過既然唔關火牛事,咁至少排除左其中一個可能性。唔知會唔會底板接頭接觸不良?

TOP

本帖最後由 悶一3一 於 2010-3-2 23:45 編輯

不過買牛個W數太盡都唔太好
基本上全部一到高負載果時候都係會掉壓
而一d cheap牛唔單係唔足火
掉壓問題都好壓重
加上隻牛愈老問題愈嚴重
e點都要留意下

TOP