板有紙框卡住=無用,甩既係cpu socket上面個膠cover

你無本事掉到個 膠蓋甩
唔等於物流無本事

外盒大無 ...
rfdingo 發表於 2024-3-29 16:55


你個外箱重高身過我塊 matx 用的外箱

森林的包裝係五花百門,運同一件貨都可以變來變去

TOP

回覆 6# Miipp
之前入z79 hero箱入面塞滿哂空氣包=_=
前排見有報導報AMZ有D倉開始有自動CUT箱機,可以整到個包裝箱同件貨比較FIT位
唔知係咪開始正式用緊

TOP

回覆  Miipp
之前入z79 hero箱入面塞滿哂空氣包=_=
前排見有報導報AMZ有D倉開始有自動CUT箱機,可以整到個 ...
tommijai 發表於 2024-3-29 19:12


無留意呢樣 news,有都無咁快,今個月收完件都係個 d 款標準箱

其實 cut 箱佢有著數,local 物流體積減少一車裝多 d 貨,國際運費又平 d (輕左)

TOP

2022前退野的確係舒服輕鬆,可惜而家完全係兩個世界

以前有師兄話可以同客服chat 討價還價一下
而家基本上 ...
rfdingo 發表於 2024-3-28 08:06 PM


你最後退到運費算好,
我之前買左部notebook開唔到機,
疫情下只有DHL可以用, 寄左$1700蚊, 最後_到佢_街寫埋email投訴都係唔肯退差額只係比番20鎂我

TOP

你最後退到運費算好,
我之前買左部notebook開唔到機,
疫情下只有DHL可以用, 寄左$1700蚊, 最後_到佢_街 ...
inori 發表於 2024-4-9 16:39



    咁真係傷
btw 我覺得我額細佢先叫爽手dd
如果我用fedex 退要千2蚊,可能下場都一樣

TOP

我舊年BLACK FRIDAY, 條 2T SSD裝機已經DETECT唔到。
買返嚟 $90, 最初話要我寄返去AMAZON US,最高俾$20郵費。
問多兩問,直頭唔洗寄返去,再寄個新SSD俾我。

我就索性寄條壞SSD去美國廠做RMA。

咁就得咗,BUY 1 GET 1

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2024-4-11 16:26 編輯
你最後退到運費算好,
我之前買左部notebook開唔到機,
疫情下只有DHL可以用, 寄左$1700蚊, 最後_到佢_街 ...
inori 發表於 2024-4-9 16:39


so so troublesome , better go for local stock (such as Dell HK and Lenovo HK)

TOP