dicksoncs 當前離線
中級會員
回覆 dicksoncs 最應該講AMD Yes應該係某Digital 兄,無左AMD,佢邊有topic出post 唔通出個topic 叫 ... ihs1024 發表於 2022-10-21 04:47
TOP
ckloop 當前離線
進階會員
你嗡乜鬼嘢呀?p core e core除咗avx512, isa有咩分別?頂多唔俾p core開avx512啫,你哋之前唔係話avx51 ... 1756 發表於 2022-10-21 13:35
kenken33 當前離線
有朋友想出 , 問用win10 會點 , 6成做野 4成打機 , 我建議拒用Win11 , 話唔想用 , 慣左win10 , 拒話有關係 ... netmen 發表於 21-10-2022 12:49
WIN10 大細核冇優化,要買AMD好啲 kenken33 發表於 2022-10-21 07:15
1756 當前離線
Banned
hifi 當前離線
係呀,咁開唔到avx512又點?學你哋話齋,一般人用得着avx512咩,當初11代你哋又話avx512係waste of sand ... 1756 發表於 2022-10-21 15:37
ihs1024 當前離線
Brainstomer 當前離線
iceivanchan 當前離線