最好2間開戰大家有又平又勁U用先係好事  
因此我睇好i記進軍顯卡市場  

via HKEPC Reader  ...
yohoman0000 發表於 2022-6-29 11:16


鐘意還鐘意, 利盈還利盈, 其實最好自己鐘意個間, 望都望佢生意差搞到要再減價啦, 唔明咁緊張一定要講到自己鐘意個間好賣得為乜(唔通驚比人覺得自己品味差?). 反正又唔係股東, 間野每年賺一萬億都唔關你班用家事.

TOP

脷伸AMD/NVDA雙修
係咪有發言權喇

TOP

TOP

冇貨
又唔係平

TOP

脷伸AMD/NVDA雙修
係咪有發言權喇
nelsonlee130 發表於 2022-6-29 13:06

同你一樣,amd賺緊,NVDA蝕緊

TOP

回覆 25# Pennylau

拆4前已入

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

OT買美股邊間平?
"0"佣貴蝕貴匯價都係搵笨

TOP

呢排美股唔多惦

TOP

本帖最後由 dicksoncs 於 2022-6-30 10:59 編輯

https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2667509&pid=41181453

我公司的機都由HP 830/840 G6, 全面轉用HP 735 G6, 745 G7, 845 G8, From 8265U to AMD Ryzen 5 PRO 4650U / 5650U

TOP