回復 rickychan03

要開vm同打機不如砌多部

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2016-8-31 12:55


部機個VM 係出TV睇Youtube / 劇用, 另外2個係試開軟件   
已有部Dell Server 行幾個VM (收費用途),
個DELL SERVER 冇加DISPLAY卡.(求穩定AMD 同NVIDIA 的DIRVER 同WINDOWS SERVER 會CRASH)

TOP

本帖最後由 良優 於 2017-4-1 09:12 編輯

刪除

TOP

基本上冇得超, 不過見過有POST 超到外頻 3%

TOP

到貨記住post D圖黎毒下大家

TOP

本帖最後由 rickychan03 於 2016-9-9 18:08 編輯

上星期日到貨上機, 發現係唔SUPPORT
入WINDOWS 2-3 分鐘係FREEZE左
用左2部X99 板都有相同問題...
而家一係要升級板, 一係放棄
板要Z10PA-D8, X10DAI .... 15 / 16


升級擱置...

TOP