好post 支持

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 alt51 於 2010-3-2 20:41 編輯

補充一下
多路PSU 多數也不標電綫是那一路的,所以接大用電設備只有靠估......

以下是少數有標的
http://forum.coolaler.com/showthread.php?t=230603

假設GTX480要42A電,那麼電源就一定要分三路入才行,但市面有多少PSU有講明呢?

接錯的話無論有多少W也不會穩定的

20A limit 的由來
http://diybbs.zol.com.cn/frmView ... a=&aq=f&oq=
电源的240VA规发FAQ——大功率电源可以随便买吗?

TOP

如果3.3V得番2.8V,但唔關火牛事,咁姐係咩事~~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果3.3V得番2.8V,但唔關火牛事,咁姐係咩事~~~~
HKDMC 發表於 2010-3-2 20:39



    吾關火牛事,------>吾係呀麻

TOP

會唔會係SENSOR事
mlc130104 發表於 2010-3-2 20:41



    會無la la自己restart

TOP

如果3.3V得番2.8V,但唔關火牛事,咁姐係咩事~~~~
HKDMC 發表於 2/3/2010 08:39 PM


3.3V  +/- 5% , 正常值應該係 3.456V 至 3.135V
2.8V 係太低

你用乜牛 ?

TOP

吾關火牛事,------>吾係呀麻
pc2366 發表於 2010-3-2 20:42



    我用隻舊牛去第2部機試    跑OCCT over 2 hours完全無問題

而家用新牛都係咁     部機會自己restart

TOP

補充一下
多路PSU 多數也不標電綫是那一路的,所以接大用電設備只有靠估......

以下是少數有標的


假設GTX ...
alt51 發表於 2010-3-2 20:37



42A唔係指成個system咩?

TOP