呢個真係台灣kingston默許的, 我講真, 如果有熟kingston既人應該會知道的

原帖由 dom 於 2009-2-12 02:57 發表


如果你咁講既話
某代理賣緊既 KINGSTON RAM 都係 "中國水貨"
廠商見 人地大間唔出聲由得佢之嘛
http://www.kingston.com/asia/wheretobuy/default.asp

TOP

原帖由 joopbaby 於 12-2-2009 03:23 AM 發表
呢個真係台灣kingston默許的, 我講真, 如果有熟kingston既人應該會知道的


你覺得 Kingston 會得罪 "大中華區" 代理 嗎?
所以 講水貨既話
其實 代理認數 , 有保用 , 廠商又唔理 默許照保養既話
無話邊間 玩野唔玩野

香港又唔係話唔准賣 平行進口既 水貨

[ 本帖最後由 dom 於 2009-2-12 03:43 編輯 ]

TOP

原帖由 joopbaby 於 2009-2-12 01:54 發表
呢間咁既野搞亂晒香港市場, 等天收

同意

TOP

個網係有GIGABYTE, 但就冇SHOW有物野MODEL賣緊.

多D競爭會係好事, 個價更加有競爭性

TOP

原帖由 k2t4 於 2009-2-11 23:39 發表
Altech 真的代理埋 Gigabyte 的 底板
早前上 Altech 網, 見到有介紹埋 Gigabyte 底板
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1156045
今天係 Motherboards 處有埋 Gigabyte
...

New distributor? How about synnex!

TOP

回覆 25# 的帖子

I think both synnex and altech are also the distributor

TOP

最緊要去晒的貨,收cash

TOP

原帖由 joopbaby 於 2009-2-12 02:22 發表
簡單來講, 佢地做既全部係水貨, 咁都唔明
澳洲進口, 並唔係廠商批准佢地賣
而實際上有廠係隻眼開隻眼閉, 因為多一間代理幫佢拎貨, 係而家咁既時勢唔理得咁多



佢代理咁多牌子,隻隻都水貨,間間廠都隻眼開隻眼閉??
咁佢真係勁到
所以佢應該全部都係做行貨,但香港市面上,我唔見佢有代理gigabyte底板,只有foxconn底板.....

TOP

原帖由 yr80wan 於 2009-2-12 10:34 發表
最緊要去晒的貨,收cash



無錯~~

TOP

原帖由 joopbaby 於 2009-2-12 02:22 發表
簡單來講, 佢地做既全部係水貨, 咁都唔明
澳洲進口, 並唔係廠商批准佢地賣
而實際上有廠係隻眼開隻眼閉, 因為多一間代理幫佢拎貨, 係而家咁既時勢唔理得咁多


樓主禁講野唔知有冇睇清楚呢,我覺得係你想搞亂香港個MARKET多D WO~
人地打得清清楚楚,o向得香港賣o的野一定係行貨啦,樓主你唔會係漢4人或synnex ma
巳下我找到一d等大家可以清楚的information,希望大家會明白而唔好比人影響到 !!!
有競爭才有進步,大家都想見到平野賣架~~~!!!

CORSAIR
http://www.corsair.com/wheretobu ... iler_type_ids=12759

ANTEC
http://www.antec.com/usa/whereto ... 5&Submit=Submit

ZALMAN
http://www.zalman.com/ENG/WTB/Network.asp

THECUS
http://www.thecus.com/wheretobuy ... ca306e10f4b1b5eb04b

其餘的我冇時間搵啦,只不過有d睇唔過眼姐,
唔好估我係邊個,我講的只要係事實就可以啦~~~!!!

TOP