hkmand001 當前在線
進階會員
總於比我搵到 大家用APU 研究下 kenli912 發表於 2012-3-15 18:48
TOP
kenli912 當前離線
中級會員
回復 kenli912 要加電... 100*34 1.43v 行100*32 反而可以降電用1.38v nelsonlee130 發表於 2012-3-6 21:21
nelsonlee130 當前在線
Object704 當前離線
destiny2009 當前離線
Banned
個個睇完個測試,都會話考慮出AMD CPU/APU, 實情係好多都係得個up字(得個幾條友有買), 唔通要我出手買粒番 ... destiny2009 發表於 2012-3-15 21:31
thomas329 當前離線
xmv-ii 當前離線
初級會員
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
apu有個好處,就係可以玩內外顯, 先內唔夠再加外玩cf , 聽講3月尾出新一代apu 唔知係唔係真 ... hkmand001 發表於 15-3-2012 06:57 PM
之前 update 了 Bios 和 Display driver 以為不會再有突發的當機. 怎知我在用 ASX TO MP3 Converter (同時 ... xmv-ii 發表於 17-3-2012 11:19 AM