總於比我搵到
大家用APU 研究下
kenli912 發表於 2012-3-15 18:48



    apu有個好處,就係可以玩內外顯,
先內唔夠再加外玩cf ,
聽講3月尾出新一代apu 唔知係唔係真

TOP

回復  kenli912


   
要加電...
100*34  1.43v  
行100*32 反而可以降電用1.38v
nelsonlee130 發表於 2012-3-6 21:21

http://www.pcpop.com/doc/0/749/749694_all.shtml
1.432 V 穩行3.6

TOP

回復 202# kenli912



3.6ghz 是夢,我認命了

TOP

睇完個測試,看來下次幫人出list可以考慮apu

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

個個睇完個測試,都會話考慮出AMD CPU/APU, 實情係好多都係得個up字(得個幾條友有買), 唔通要我出手買粒番 ...
destiny2009 發表於 2012-3-15 21:31



    等ing 新一代apu出~暫時果d下唔到手

TOP

強帖留名

TOP

之前 update 了 Bios 和 Display driver 以為不會再有突發的當機.
怎知我在用 ASX TO MP3 Converter (同時開 5 ~ 6 個)時,很多
時都無故當機.以為是 Gavotte Ramdisk 問題.後來查了別人
的討論後,就停用 Cool and Quiet 這功能.直到現在都沒當機.

現在才明白 XP + AMD driver 會不穩定.應是指這
Cool and Quiet 功能了.

很好奇,FM1 腳的 APU,除 A8-3870K 是不是不會再出更高級數的?這年出的 APU 都會改用 FM2 腳呢?

TOP

apu有個好處,就係可以玩內外顯,
先內唔夠再加外玩cf ,
聽講3月尾出新一代apu 唔知係唔係真 ...
hkmand001 發表於 15-3-2012 06:57 PM


唔會三月尾
FM2 板都未有

TOP

之前 update 了 Bios 和 Display driver 以為不會再有突發的當機.
怎知我在用 ASX TO MP3 Converter (同時 ...
xmv-ii 發表於 17-3-2012 11:19 AM


A8-3870K 係最高級

TOP