消委初步覆左我朋友話幫佢跟緊
再等消息

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

GA-B85M-D3H
用料比較好吧

TOP

回覆 193# zeab

呢塊cut 得仲勁, 4變3相, HS都唔同左樣
v1.x


v2.0

TOP

其實好多板廠都係越出越cut , 開頭用靚點料,等好賣點,之後就慢慢cut 料

TOP

回覆  zeab

呢塊cut 得仲勁, 4變3相, HS都唔同左樣
v1.x


v2.0
hirodo 發表於 2014-12-16 10:18


我都係買左 兩個月 原來係 V 1  板  好彩啦

TOP

經一事長一智,知佢遊戲點玩咪好囉,一於只買rev1.x .....cut cost 前為打響名堂交出黎既貨。
明知佢點陰D 陰D 咪仲好,佢以為唔用呢招唔通就cut 唔咩?唔知cut 左乜咪仲大鑊.....

TOP

回覆 197# dls2046


買鬼到rev 1 o個D咩~
我朋友幫襯o個間,
夠膽死同佢講你俾錢前要同佢地講明要幾多相電
咩型號同版本

喂大佬你個網頁標出黎又唔mark埋咩版本
圖同spec就照登rev 1 o個隻
無限loop......

TOP

回覆 194# hirodo
呢塊rev1.0幾有b85 vanguard feel

TOP

回覆  dls2046


買鬼到rev 1 o個D咩~
我朋友幫襯o個間,
夠膽死同佢講你俾錢前要同佢地講明要幾多相電
...
~你好嗎~ 發表於 2014-12-17 10:20


根就本好似係我地欠左佢咁...買底板又要對官網又要點...
行唔通...唉

TOP