唔該哂. 對我黎講, 乜都夠了. 依家仲用緊 5770 的說.
老友記 發表於 2012-3-14 11:51


有ching 話 1400x900 夠打bf3

TOP

想問下 插左條1600ram入去之後
要自己手動係bios set行1600 定係佢自己識行?

TOP

想問下 插左條1600ram入去之後
要自己手動係bios set行1600 定係佢自己識行?
tedwong 發表於 2012-3-15 02:47 AM

你要自己去BIOS SET

TOP

想問AMD Athlon II X4 651K
用ASRock板邊隻好 本人唔用ITX 或者其他牌子
同埋A75同A55分別係邊
謝謝你們!!! ...
方仔 發表於 13-3-2012 10:40 PM


你只用ASRock 又唔用 ITX 基本上無咩選擇
細板有塊 A75M

TOP

唔該哂. 對我黎講, 乜都夠了. 依家仲用緊 5770 的說.
老友記 發表於 14-3-2012 11:51 AM


你有獨顯既話 唔駛用 CF 直接用 5770 吧

TOP

想問下 插左條1600ram入去之後
要自己手動係bios set行1600 定係佢自己識行?
tedwong 發表於 2012-3-15 02:47


我用技嘉a75m-d2h 會自己行1600
Bios f6

TOP

jumbo price︰651k已跌穿700,$699

TOP

你有獨顯既話 唔駛用 CF 直接用 5770 吧
dom 發表於 2012-3-15 09:49


那張卡在另一部機服役中.
most likely 出部 a8-3870k + a75 先, 到有 game 真係現唔到先加張 7xxx 系獨顯, 應該都足夠了吧.

TOP

那張卡在另一部機服役中.
most likely 出部 a8-3870k + a75 先, 到有 game 真係現唔到先加張 7xxx 系獨顯 ...
老友記 發表於 15-3-2012 05:27 PM


到時等 HD7000 系落價
加張 HD7750

TOP

總於比我搵到
大家用APU 研究下
http://news.mydrivers.com/1/216/216105.htm

TOP