kenli912 當前離線
中級會員
唔該哂. 對我黎講, 乜都夠了. 依家仲用緊 5770 的說. 老友記 發表於 2012-3-14 11:51
TOP
tedwong 當前離線
進階會員
YeJin 當前離線
想問下 插左條1600ram入去之後 要自己手動係bios set行1600 定係佢自己識行? tedwong 發表於 2012-3-15 02:47 AM
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
想問AMD Athlon II X4 651K 用ASRock板邊隻好 本人唔用ITX 或者其他牌子 同埋A75同A55分別係邊 謝謝你們!!! ... 方仔 發表於 13-3-2012 10:40 PM
唔該哂. 對我黎講, 乜都夠了. 依家仲用緊 5770 的說. 老友記 發表於 14-3-2012 11:51 AM
想問下 插左條1600ram入去之後 要自己手動係bios set行1600 定係佢自己識行? tedwong 發表於 2012-3-15 02:47
trfsonic 當前離線
老友記 當前離線
你有獨顯既話 唔駛用 CF 直接用 5770 吧 dom 發表於 2012-3-15 09:49
那張卡在另一部機服役中. most likely 出部 a8-3870k + a75 先, 到有 game 真係現唔到先加張 7xxx 系獨顯 ... 老友記 發表於 15-3-2012 05:27 PM