Intel onboard display用Antec ECO 400W用咗10年
5年前京東雙11有好多199-50券買多咗隻牛備用
廢事隻新牛擺太耐唔用會壞至開嚟用
舊牛拆出嚟掃塵成寸厚
睇嚟至少5-10年都要開嚟掃吓塵

TOP

15年買左隻ax1200i ,用到而家

TOP

16 年 antec 750w , 而家用來推4080

TOP

16 年 antec 750w , 而家用來推4080
lamk12345 發表於 2023-6-28 22:10



    夠唔夠力先?

TOP

2007年corsair vx450w至今

TOP

我唔好彩, 隻 AX750 過保一些年數後壞左 (>7 或 >10 年? )

然後隻 seasonic S12II 330w 長開 >10 年又壞左

基本上唔壞唔換 (舊左最多咪效率跌 d)

TOP

TOP

如果非要在火年加上個期限,我希望是…一萬年

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 12# jason930
我隻ax860i 都係咁上下時間買~一樣冇問題
只係想要ATX 3同單線直出PCI-E 5先買新牛 =0=

TOP

回覆 16# Miipp
E家D電溶耐用好多
以前拎親落鋪整D機,起出嚟啲底板好多都漲電溶

TOP